امروز:10 اردیبهشت 1403

جانی آیو مدیر ارشد طراحی اپل شد

اگر یکی از علاقه مندان به کمپانی اپل باشید حتما می دانید که جانی آیو یکی از بهترین طراحان این شرکت است. شاید به قطع بتوان گفت طراحی های جانی آیو بسیار جذب کننده می باشند. به هر عنوان باید دانست که هر طراحی ممکن است در طراحی خود اشتباهی انجام دهد. برای مثال باید به آیفون 6 و آیفون 6 پلاس اشاره کرد که دوربین آنها از پشت کمی بیرون زدگی داشت و این بیرون زدگی زمانی که گوشی را بر روی زمین قرار می دادید یک حس بد به شما می داد. به هر حال باید بدانید که بعضی مواقع باید یک اصل را فدای اصل مهمتری کرد و اپل نیز این اصل طراحی را فدای باریک بودن گوشی آیفون 6 کرد. به هر حال در صورتی که با جانی آیو آشنا نبودید الان می دانید که جانی آیو چه کاری انجام می دهد. البته شاید پست جانی آیو را در گذشته نمی دانستید. جانی آیو در گذشته معاون بخش طراحی اپل بود و اما اینک اپل به او روی خوش نشان داده است و مقام او را به پست مدیریت بخش طراحی ارتقا داده است. با آریامونز همراه باشید.

در صورتی که شما برای بررسی گوشی های آیفون یا آیپد یا آیپاد به سایت اپل سر زده باشید و ویدئویی از این وسایل ببینید حتما با چهره ی جانی آیو آشنا هستید. جانی آیو در گذشته به عنوان معاون بخش طراحی به توضیح دادن طراحی این وسایل می پرداخت. اینک جانی آیو در کمپانی اپل ارتقا یافته است و مدیریت بخش طراحی اپل را به دست آورده است. تفاوت این پست با پست قبلی جانی آیو به نظارت بر همه ی کار های طراحی اپل می باشد. یعنی اپل استور ها و تمامی آنچه که از نیازمند طراحی می باشد جانی آیو به صورت مستقیم باید کنترل کند.

به هر حال جانی آیو یک طراح بی نظیر است و باید دید در پست جدید خود یعنی مدیرت بخش طراحی اپل چگونه ایفای نقش خواهد کرد. با آریامونز همراه باشید.