امروز:9 اردیبهشت 1403

امکان همگام سازی تقویم Sunrise با Wunderlist فراهم شده است

برای داشتن برنامه روزانه در دنیای مدرن امروزی، اپلیکیشن‌های زیادی وجود دارند که Wunderlist و تقویم Sunrise از معروف‌ترین‌ها در نوع خود می‌باشند. و حالا امکان هماهنگ‌سازی و سازگاری محتوای موجود در این دو اپلیکیشن فراهم شده است.

 

برای همگام سازی این دو اپلیکیشن کافی است از منوی تنظیمات اپلیکیشن Sunrise گزینه‌ی Add Account را انتخاب کرده و Wunderlist را برگزینید. سپس در اکانت Wunderlist لاگین کرده و محتواهایی که قصد دارید با اپلیکیشن Sunrise هماهنگ شود را انتخاب کنید.

یکی از ویژگی‌های متمایز  کننده اپلیکیشن‌ Sunrise، وجود تقویم‌های متنوع آن است. تقویم‌های مختلفی که روزهای تعطیل، مناسبت‌ها و روزهای تولد مخاطبان را شامل می‌شوند.

پس از همگام‌سازی این دو اپلیکیشن، شما قادر خواهید بود کارهای زیر را انجام دهید:

 

امکان ایجاد وظایف به طور مستقیم در Sunrise:

امکان اضافه کردن رویدادها و وظایف جدید در اپلیکیشن Sunrise برای شما فراهم می‌شود و می‌توانید یکی از لیست‌ها و فهرست‌های انجام کار Wunderlist را به این رویداد اضافه کنید. بلافاصله پس از ایجاد رویداد، فهرست انجام کار در آن ظاهر می‌شود.

امکان تغییر تاریخ مربوط به فهرست انجام کارها:

از این به بعد امکان تغییر تاریخ وظایف و کارهای ایجاد شده در Wunderlist از طریق تقویم Sunrise نسبت به تقویم، وجود خواهد داشت
تغییر یک فهرست انجام کار به حالت اتمام:

پس از همگام‌سازی این دو اپلیکیشن، در اپلیکیشن Sunrise کنار تمامی لیست‌های انجام کار یک چک‌مارک ظاهر می‌شود که با تیک زدن آن، لیست انجام کار به حالت انجام شده تغییر می‌یابد.

 

سخت بر این اعتقادم که امپراطوری بعدی جهان را گوگل بنا خواهد نهاد و من علاقه‌مندم تاریخ شکل گرفتن این امپراطوری را مکتوب کنم.