امروز:4 اردیبهشت 1403

اسپاتیفای امکانات جدید برای ورزشکاران معرفی کرد ؛ میکس موزیک متناسب با میزان فعالیت

اسپاتیفای به تازگی رقیب بزرگی برای خود پیدا خواهد کرد و آن رقیب کسی جز سرویس استریم اپل. حالا اسپاتیفای دست به کار شده است و قابلیت های جدیدی را به سرویس خود اضافه کرده است. اسپاتیفای در کنفرانسی چند قابلیت جدید سرویس خود را معرفی کرد.یکی از این قابلیت ها اضافه کردن ویدئو به محتوا موسیقی و دیگری تغییر و میکس اهنگ برای ورزشکاران در  هنگام ورزش و بر اساس میزان فعالیت انها می باشد. با اریامونز همراه باشید.

امروز مدیر عامل اسپاتیفای در مورد امکان جدید مخصوص ورزشکاران صحبت کرد. طبق گفته های گوستاو سودراستورم این امکان جدید از سنسور گوشی های هوشمند استفاده خواهد کرد و زمانی که سرعت دویدن ورزشگاران تغییر می کند متناسب با آن اهنگ را تغییر می دهد و با این کار حس خوبی را به ورزشکار منتقل می کند همچنین با تغییر سرعت دوباره موزیک تغییر می کند و اینکونه حس خوش دوباره تداعی ی شود.

همچنین مدیر عامل اسپاتیفای از همکاری نزدیک این شرکت با دی جی های معروف همچون Tiesto برای ایجاد لیست های پخش درخور صحبت کرد.

مدیر عامل اسپاتیفای از همکاری این شرکت در آینده با nike و RunKeeper برای ارائه ی خدمات بهتر صحبت کرد.

باید دید که آیا اسپاتیفای می توان از این رقابت دشوار که به زودی شروع خواهد شد سر بلند بیرون آید. با آریامونز همراه باشید.