امروز:31 فروردین 1403

گلکسی A8 با سنسور اثر انگشت و دوربین 16 مگاپیکسلی به زودی معرفی می شود

در سال 2104 سامسونگ سری جدید A خود را راهی بازار کرد. این سری از محصولات سامسونگ جز محصولات میان رده ی سامسونگ به شمار می روند. این گوشی های با استقبال خوبی رو به رو شدند. سامسونگ در این سال 3 مدل گلکسی A3، A5 و A7را معرفی کرد. همانطور که در گذشته بیان کردیم سامسونگ در سال جدید قصد معرفی سه مدل گوشی در این سری خود دارد. بر اساس خبر های جدید یکی از مدل های این سری یعنی گلکسی A8 را به زودی معرفی خواهد کرد. با آریامونز همراه باشید.

سامسونگ در اوایل سال 2015 یک گوشی از خانواده ی گلکسی A معرفی کرد. این گوشی بر خلاف پیشینیان از بدنه ی فلزی بهره می برد و همین نکته در فروش بیشتر و جلب توجه کاربران موثر بود. بعد از معرفی گلکسی A7 به نظر اینک زمان گلکسی A8 برای تصاحب بازار می باشد.

در جدیدترین اطلاعات پیرامون این مدل به نظر این گوشی با تغییر جدی رو به رو است و طرفداران سری A سامسونگ باید منتظر یک گوشی گلکسی A8 با سنسور اثر انگشت باشیم. همچنین این گوشی به احتمال زیاد به پردازنده ی 64 بیتی اسنپدراگون 615 و دو گیگابایت رم مجهز خواهد بود.

صفحه نمایش این گوشی همانند اکثر نمایشگر های سامسونگ از نوع سوپر امولد است و اندازه ی 5.7 اینچی را برای کاربر به ارمغان می آورد. در مورد دوربین گلکسی A8 باید منتظر یک دوربین 16 مگاپیکسلی و یک دوربین 5 مگاپیکسلی سلفی باشیم. همچنین این گوشی به تاچ ویز UX مجهز خواهد بود. باتری این گوشی نیز یک باتری 3050 خواهد بود.