امروز:7 اردیبهشت 1403

سونی: نرم افزار جایگزین سخت افزار می شود

کمپانی Sony توانسته 3% از اسمارت فون های کنونی را به دست گیرد و این صحبت در حالیست که اوضاع شرکت به درجه تعدیل نیرو و یا حتی فروش بخش گوشی همراه Sony  هم کشیده شده است. Hiroki Totoki مدیر این شرکت بیان کرد که اگر میزان فروش سخت‌افزاری پایین باشد Sony علاقه زیادی به نوآوری در زمینه ساخت  نرم افزار  دارد. وی برنامه‌ها و شبکه های اجتماعی همچون اینستاگرام و لاین به عنوان نمونه‌هایی از برنامه‌های با خلاقیت بالا یاد کرد و در ادامه افزود:

«سهم عمده ارتباطات بر روی شبکه‌های صوتی انجام می‌شد اما اکنون افراد زیادی به سمت استفاده از تصاویر و استیکرهای مختلف روی آور‌ده‌اند. ما نیز خود را به گوشی‌های هوشمند و سخت‌افزار آن‌ها محدود نخواهیم کرد.»

اسمارت فون ام 4 اکوآ و تبلت اکسپریا زد 4 تبلت دو محصولی بود که از شرکت sony رو نمایی شد. Hiroki Totoki برای صحبت های خود این مورد را نیز اضافه کرد: « تجربه به ما نشان داده مشتریان به دنبال جزئیاتی هستند به همین دلیل ما تنها به مونتاژ کردن قطعات سخت‌افزاری و ارائه آن‌ها به بازار اکتفا نمی‌کنیم و از نظر نرم‌افزاری نیز تلاش زیادی انجام می‌دهیم.»

 

sonywsj

 

هر چند وجود نرم افزار های زیاد بر روی اسمارت فون نیز همانند سامسونگ زیاد کارا نیست اما در هر صورت تاثیر خوبی در بازار دارد و موجب محبوبیت این گوشی در بین هواداران آن می شود.