امروز:10 اردیبهشت 1403

علت اهمیت بدنه گوشی همراه

 

در دنیایی که تلفن همراه جزئی از وجود لاینفک همه شده است و نبود این ابزار به معنای نداشتن قطع ارتباط با دنیای خارج است، توجه با ساخت و کیفیت این کالا از اهمیت خاصی برخوردار است.

همه ما برای مراقیت از این وسیله کاربردی ممکن از قاب ها یا جلدهای چرمی، پلاستیکی و یا شیشه ای استفاده کنیم.  اما گاهی در پی بیان جنس واقعی گوشی مان هستیم و نمی خواهیم آن را در زیر یک پوسته چرمی تصنعی پنهان کنیم. در این میان بررخی از بدنه گوشی خود گلایه داشته و به دنبال یک گوشی با بدنه ای دلچسب و خوش فرم هستند.

در این رابطه می توان از گوشی همراه G Flex 2 یا Galaxy S6 Edge و از همه خاص تر، چرم روی G4 و بامبوی پشت Moto X 2014،  نام برد. این گوشی ضمن کارایی منحصر بفرد بسیار خوش دست بوده بطوری موجب جلب نظر تمامی کسانی می شوند که برای یک بار آن را در دست می گیرند.این گوشی با بدنه چوبی بسیار شیک و زیباست.

 

زمانی که شرکت موتورولا برای اولین بار Moto X با پوشش پشتی چوبی را معرفی کرد، یکی از چالش های بزرگ شرکت این بود که مطمئن شود جنس های مختلف چوب تاثیر منفی روی عملکرد امواج تلفن نداشته باشد، مشکلی که به طور عمده در مدل سال ۲۰۱۴ با ایجاد قاب فلزی رفع شد.

گرما، فاکتور دیگری در طراحی این تلفن ها محسوب می شود، مخصوصا وقتی که از موادی استفاده کنیم که عایق هستند، مثل چرم یا تلاش کنیم که گرما در کل بدنه پخش شده و توسط دست انسان جذب شود.

بدنه گوشی از هر از هر جنسی که باشد روز به روز برای خریداران اهمیت بیشتری پیدا می کند. زیرا دیگر نمیخواهند برای مراقبت از گوشی هایشان آنها را در لای یک قاب تصنعی قرار دهند و ترجیح می دهند بصورتی مستقیم آن را در دست گرفته و احساسشان از داشتن گوشی همراهشان را با دیگران در میان بگذارند