امروز:31 فروردین 1403

چند نکته برای افزایش طرفداران اینستاگرام

Instagram-Guide-Banner-Inline1 بی شک اینستاگرام نیز این روزها همچون سایر شبکه های اجتماعی جایگاهی ویژه ای را در میان نسل جوان پیدا کرده بویژه اینکه علاوه بر دارا بودن محیطی جذاب و دلربا برای کاربران، دارای 25 زبان بوده که آن را جزء یکی از پرطرفدارترین شبکه های اجتماعی کرده است. هچنین برقراری ارتباط میان کاربران نسبت به سایر شبکه ها از دلگرمی بیشتری وجود دارد که علت آن به ارتباطات تصویری بر می گردد. افزایش طرفداران اینستاگرام که در نهایت آن گرفتن لایک بیشتر از سوی ببینندگان عکس هاست موجب خشنودی خاطر  کاربران می شود، همواره یکی از انگیزه های افراد از عضویت در این شبکه است. لذا ما به دنبال ارائه راهکارهایی به شما برای رسیدن به این هدف هستیم:

• ابتدا برگزیدن یک نام موجه و قابل پذیر از سوی اطرافیان می تواند کمک شایانی در این رابطه نماید.

• همچنین برگزیدن یک عکس جذاب و مرتبط با موضوع و فعالیت بسیار مؤثر است.

• فضای مجازی را نیز همچون دنیای واقعی بدانیم و قوانینی را که در دنیای واقعی به منظور برقراری آرامش و امنیت رعایت می کنیم در آنجا نیز به نحو احسن مراعات نماییم و حدالامکان از تشنج دوری کنیم.

• در دنیای واقعی سپاسگذاری و تشکرکردن یک نوع بیان احساسات برای جبران زحنات دیگران در حق خودمان است؛ در دنیای مجازی نیز وضعیت به همین صورت است. زمانی که از عکس هایی احساس رضایت میکنیم به منظور تشکر از فردی که این عکسها را به اشتراک گذاشته تشکر کنیم که این امر به شکل لایک کردن است. لایک کردن به نوعی بیانگر گفتن جمله « خسته نباشید» می باشد و با این کار نشان میدهیم که کار او مورد توجه دیگران است.

• انتخاب عکس های زیبا و جذاب و پر بیننده ، یکی دیگر از ترفندهایی است که می تواند موجب افزایش طرفداران اینستاگرامی شود. که در این رابطه می توان با جستجو در اینترنت از عکس های بکر استفاده کرد.

• از دیگران درخواست پیشنهاد و انتقاد داشته باشیم؛ این کار موجب ارتقا کار ما می شود. نسبت به انتقادات تندی به خرج ندهیم و به گرمی پاسخگوی نقدهای دیگران باشیم.