امروز:6 اردیبهشت 1403

ساعت هوشمند tag heuers با سیستم عامل اندورید ور و قیمت 1400 دلار، پاییز امسال معرفی خواهد شد

بالاخره سوئیسی‌ها هم بهترین صنعت خودشان را به دنیای تکنولوژی پیوند زدند تا نشان دهند که این صنعت دست آن‌هاست و آن‌ها در این عرصه دقیق‌ترین هستند. کمپانی سوئیسی TAG Heuer تولید کننده ساعت‌های کلاسیک،قرار است ساعت هوشمند خود را با قیمت ۱۴۰۰ دلار پاییز سال جاری عرضه کند. این ساعت هوشمند از پردازنده‌ی ساخت اینتل بهره خواهد برد.

برند TAG Heuer در زمینه ساخت ساعت‌های لوکس کلاسیک در دنیا برای خود صاحب نام و اعتبار خوبی است و حالا به تصمیم گرفته است با ورود به عرصه ساعت‌های هوشمند، در این عرصه نیز نام و نشانی برای خود کسب کند. باتوجه به اینکه اندروید وِر و اپل‌واچ رقابتی سخت با یکدیگر دارند، گوگل تصمیم گرفته برای شکست دادن اپل اندروید ور را توسعه دهد. TAG Heuer با همکاری گوگل و اینتل، اولین ساعت لوکس اندروید وِر خود را ایجاد و برای رقابت با ساعت هوشمند رده‌بالای اپل‌واچ راهی بازار خواهد کرد.

ساعت هوشمند TAG Heuer قیمتی معادل ۱۴۰۰ دلار خواهد داشت و در ماه اکتبر یا نوامبر سال جاری عرضه خواهد شد. احتمالا به نظر شما قیمت این ساعت کمی گران به نظر برسد اما قیمت این ساعت هوشمند در مقایسه با قیمت ۱۰٫۰۰۰ دلاری نسخه ادیشن اپل‌واچ گران به نظر نمی‌رسد. بنابه گفته TAG Heuer عمر باتری این ساعت حدود ۴۰ ساعت خواهد بود، که در مقایسه با سایر رقیبان خود بیشتر است. حال باید منتظر ماند و دید که این حضور تا چه حد موفقیت آمیز خواهد بود.

 

سخت بر این اعتقادم که امپراطوری بعدی جهان را گوگل بنا خواهد نهاد و من علاقه‌مندم تاریخ شکل گرفتن این امپراطوری را مکتوب کنم.