امروز:15 اردیبهشت 1403

لنوو گوشی K80 خود را با مشخصات نزدیک به زن‎فون 2 و قیمت مشابه معرفی کرد

اگر با آریامونز همراه بوده باشید حتما می دانید که زن‌فون 2 ایسوس با قیمت خوب و قدرت بالا و با رم 4 گیگابایت معرفی شد. این گوشی که اولین گوشی با رم 4 گیگابایت می باشد اینک رقیب هایی برای خود می بیند. بعد از معرفی زن‌فون 2 ایسوس شیائومی گوشی می نوت پرو خود را با رم 4 گیگ معرفی کرد و اینک زمان برای لنوو به پیش می رود و این شرکت از گوشی K80 با رم 4 گیگابایت پرده بر می دارد.با آریامونز همراه باشید.

اگر با آریامونز همراه بوده باشید حتما بررسی تخصصی زن‎فون 2 را دیده اید. زن‎فون 2 را در یک کلام می توان با سخت افزار عالی و قیمت بسیار مقرون به صرفه دانست. لنوو از گوشی جدیدی پرده برداشته است که به صورت کاملا مستقیم حریف و هم میدان زن‎فون 2 می باشد. این گوشی با نام K80 معرفی شد.

گوشی لنوو K80 با قلب تپنده ی اتم اینتل با فرکانس کاری 1.8 گیگاهرتز می باشد. در کنار این پردازنده ی 64 بیتی از یک رم 4 گیگابایت برای این گوشی بهره گرفته شده است.  K80 لنوو با دوربین 13 مگاپیکسلی با لرزش گیر اپتیکال و 64 گیگابایت حافظه داخلی به ضخامت 8.8 میلی متر معرفی شد. این گوشی با تکنولوژی LTE همگام است و از آن پشتیبانی می کند.

علاوه بر مشخصات داخلی این گوشی آن چیزی که باعث شده است که این گوشی را رقیب اصلی زن‎فون 2 بدانیم این است که قیمتی کاملا مشابه را دارا می باشد.

این گوشی در دو مدل عرضه می شود که مدل با رم 2 گیگابایت و حافظه داخلی 32 گیگابایت با قیمت 240 دلار و مدل با رم 4 گیگابایت و حافظه داخلی 64 گیگابایت با قیمت 290 دلار به فروش می رسد. زمان عرضه ی K80 لنوو از 10 اردیبهشت در چین اغاز می شود و به احتمال زیاد تا پایان اردیبهشت به ایران نیز راه پیدا کند.