امروز:9 اردیبهشت 1403

سرویس میرکت به زودی برای کاربران اندروید ارائه می‌شود

اپلیکیشن‌های لایواستریم با فراگیر شدن برنامه‌های چت گروهی هر روز محبوبیت بیشتری پیدا می‌کنند. در این میان اپلیکیشنی مانند Periscope چندی پیش توسط شبکه اجتماعی توییتر خریداری شد. یکی دیگر از اپلیکیشن‌های لایو استریم محبوب میرکت است. Periscope با رابط کاربری بهتر اکنون در صدر اپلیکیشن‌های لایو استریم است، اما میرکت قصد دارد با ارائه نسخه اندرویدی از معادلات را به نفع خودش تغییر دهد.
اپلیکیشن‌های لایو اسریم شاخص تنها برای iOS موجود هستند ولی میرکت تصمیم گرفته است بازار خود را گسترش دهد و صدها میلیون‌ها کاربر اندروید را نیز به سمت خود جذب کند. البته هنوز تاریخی درمورد ارائه میرکت برای کاربران اندروید اعلام نشده است و به نظر می‌رسد میرکت با این کار قصد دارد پیش از اینکه توییتر و Periscope بازار اندروید را هم تسخیر کنند، کاربران این بازار را به سمت خود جذب کند و اگر دقت لازم را داشته باشد بدون شک این استراتژی می‌تواند موفق باشد.

Topsy برآورد‌هایی کرده و بر اساس این برآوردها ادعا کرده است، پریسکوپ در هفته گذشته تقریبا سه برابر بیشتر از میرکت، لایو استریم داشته است علاوه بر این توییتر نیز تایید کرده که پریسکوپ به زودی برای اندروید ارائه می‌شود.

 

سرویس‌های پریسکوپ و میرکت امکان استریم مستقیم ویدیو را به کاربران خود می‌دهند و کاربران می‌توانند فیلم‌های خود را برای دیگر کاربران استریم کنند و همزمان در باره‌ی آن ویدیو به گفتگو بپردازند.

 

شما می‌توانید برای ثبت نام دریافت نسخه عمومی بتای میرکت به وب‌سایت این شرکت مراجعه کنید.

سخت بر این اعتقادم که امپراطوری بعدی جهان را گوگل بنا خواهد نهاد و من علاقه‌مندم تاریخ شکل گرفتن این امپراطوری را مکتوب کنم.