امروز:10 فروردین 1403

ارسال ایمیل در اوتلوک (outlook.com) تغییر خواهد کرد

سرویس اوتلوک (outlook) مایکروسافت در ابتدا به قصد جایگزینی هات میل به وجود آمد. اما پس از اندکی با پشتیبانی مایکروسافت از این سرویس ایمیل به یکی از محبوب ترین سرویس های تبدیل شد. سرویس اوتلوک (outlook) حالا به نظر شاهت تغییراتی در بخش ایمیل است. با آریامونز همراه باشید.

در جدیدترین اطلاعات منتشر شده به نظر می رسد که باید با استایل جدید اوتلوک (outlook) خو بگریم. امروز تصاویری منتشر شد که نشان می داد اوتلوک (outlook) به زودی به تم جدید مهاجرت خواهد کرد. انگونه که در تصاویر زیر می بینید. اوتلوک (outlook) تم خاکستری را بر تم آبی ترجیح داده است. همانطور که از تصاویر می بینید اوتلوک (outlook) در تم جدید خود نمایان است. در این تصویر نمای ساده تر در ارسال ایمیل را شاهدیم. همچنین امکانات جدیدی در این بخش شاهد خواهیم بود.

همانطور که در تصویر می بینید اوتلوک (outlook) امکانات دیگری را نیز اضافه خواهد کرد. همچنین در این ایمیل مشخصات فرد منتشر کنند با خاکستری پوشیده شده است.

outlook_story

شما در تصویر زیر می توانید تم کنونی اوتلوک (outlook) را ببینید. همانطور که می بینید تم آینده ی اتلوک بسیار کاربرپسند تر خواهد بود.

screen_shot_2015-04-10_at_12_46_24_pm_story

البته اگر با محصولات مایکروسافت همراه باشید حتما می دانید که برای این که از تغییری مطمئن شویم باید تا روز عرضه رسمی صبر کرد. یکی از مثال های بارز آن ویندوز 10 مایکروسافت است که در هر بیلد آن یک مورد جدید و حتی طراحی جدید را تجربه می کند. همچنین با مقایسه دو تصویر بالا می بینید که مایکروسافت طراحی جدیدی را برای اوتلوک (outlook) در نظر گرفته است که کاربر با استفاده از منو کنار  می تواند به تمام بخش های ایمیل دسترسی داشته باشد.