امروز:4 اردیبهشت 1403

با ترک پد مک بوک 2015 اپل به راحتی طراحی های حرفه ای انجام دهید

اپل در کنفرانس اسپرینگ فوروارد خود از اپل واچ خود پرده برداشت همچنین از مک بوک 2015 خود نیز پرده برداشت. مک بوک جدید علاوه بر طراحی باریک خود و سیب اپل بدون روشنایی دارای ترک پد با تکنولوژی فورس (force touch ) می باشد. این تکنولوژی باعث می شود که بتوان برنامه هایی جالب برای میزان فشار دست بر روی ترک پد ایجاد کرد. به صورت خلاصه این که این ترک پد میزان فشار دست شما را به رایانه منتقل می کند. اما جالب ترین بخش این قضیه در بخش طراحی و کار های طراحی وارد می شود و آن طراحی با دست است. با آریامونز و مک بوک جدید اپل همراه باشید.

اپل مک بوک جدید خود را با ویژگی ها و ساخت باریک تر اپل معرفی کرد. اما به نظر می رسد یک چیز بسیار مهم و زیبا که به بررسی آن نمی نشتیم در مک بوک وجود دارد. آن هم ترک پد جدید اپل است. اپل ترک پد جدید در مک بوک خود قرار داده است که از تکنولوژی force touch پشتیبانی می کند. این بدان معنی است که رایانه میزان نیرویی که به ترک پد وارد می کنید را درک کرده و می توان از این ویژگی در برنامه های مختلف استفاده کرد.

یکی از این برنامه ها که معرفی شده است Inklet  می باشد. این برنامه به شما این امکان را می دهد که با ترک پد مک بوک جدید یک طراحی زیبا را ترسیم کنند. با فشار هر چه بیشتر قلم بر روی ترک پد مداد این برنامه ضخیم تر و پر رنگ تر می شود.

این برنامه با قیمت 25 دلار برای فروش در اپ استور اپل قرار دارد که می توانید آن را دانلود کنید.