امروز:8 اردیبهشت 1403

اپل تولید اپل واچ را از 3 میلیون به 1.5 میلیون کاهش خواهد داد

اپل واچ در کنفرانس اسپرینگ فوروارد اپل معرفی شد و با این رونمایی دوباره، اپل اماده ی عرضه ی این ساعت هوشمند به بازار می شود. این شرکت که در ابتدا آماده ی عرضه ی ماهانه ی 2.5 تا 3 میلیون دستگاه در ماه بود اینک به 1.25 تا 1.5 میلیون ساعت راضی شده است. با آریامونز همراه باشید.

اپل واچ معرفی شد اما این ساعت چیز های زیادی برای گفتن نداشت. طبق آمار 69 درصد از آمریکایی ها علاقه ای به خرید اپل واچ ندارند. یکی از دلایل این نتایج می توان به برطرف نکردن نیاز توسط این ساعت اشاره کرد. این ساعت با قیمت خود یک جنس لوکس را وارد بازار تکنولوژی کرد. حتی ارزان قیمت ترین آن نیز قیمتی بالای 300 دلار را دارد و قیمت ادیشن آن که از طلا می باشد 10000 دلار اعلام شده است. اما این پایان ماجرا نیست دستبند ها ی این ساعت که می توان شخصی سازی کرد نیز قیمت زیادی را به خود اختصاص می دهند که می توانید در این مطلب بررسی کامل آن ها را ببینید.

اما به نظر می رسد علاوه بر علاقه ی کم باید مشکلات ساخت این محصول و منتاژ آن را نیز به مشکلات اپل اضافه کنیم و با این مشکلات به رقم پایین تر تولید اپل برسیم. اپل که قرار بود در ماه 2.5 تا 3 میلیون دستگاه تولید کند اینک هدف خود 1.25 تا 1.5 میلیون ساعت در ماه گذاشته است. دلایل ساختی اپل را می توان مشکل مونتاژ کردن این ساعت و تولید صفحه نمایش OLED پلاستیکی آن دانست.

مونتاژ این ساعت هوشمند به دست شرکت Quanta انجام می گیرد و این شرکت گفته است که مشکلات مونتاژ برداشته شده است اما گفته شده است که اپل باید حداکثر بر روی 300 هزار دستگاه در ماه برنامه داشته باشد. این شرکت که در زمینه لپ تاپ مونتاژ های بسیار سریع و خوبی انجام می دهد این دفعه به دلیل کوچکی ساعت اپل سرعت سابق خود را از دست داده است. اپل برای جبران این مشکلات در حال مذاکره با شرکت فاکسکان است تا درصدی از مونتاژ را به این شرکت منتقل کند.

باید صبر کنیم و ببینیم که اپل در زمان عرضه ی اپل واچ چند ساعت در ماه می فروشد و چند ساعت تولید خواهد کرد. با آریامونز همراه باشید.