امروز:5 اردیبهشت 1403

چک کردن چند ایمیل در یک اکانت جیمیل

چک کردن چند ایمیل در یک اکانت جیمیل 5
خیلی از افراد ایمیل های متفاوتی برای کار های متفاوتی دارا هستند اما چک کردن همه ی ان ها گاهی سخت و خیلی مواقع بقیه ایمیل ها فراموش می شوند.اصولا داشتن چند میل برای کار های مختلف لازم است برای مثال شما برای کار های اداری یک ایمیل برای سایت های خبری یکی دیگر و … . ولی با داشتن این همه ایمیل چگونه ان ها را چک کنیم؟؟؟؟!برای چک کردن می توانید همه ی ان ها را با یک اکانت جیمیل  همه را در جیمیل خود و به صورت جدا گانه دریافت کنید. اما چگونه پس با اریامونز همراه باشید.
gmail login
ما در اموزش های گذشته:
اضافه کردن ایمیل شخصی به صفحه شروع ویندوز۸

لغو ارسال ایمیل برای استفاده کنندگان سرویس Gmail

چگونه جیمیل را غیرقابل هک کنیم؟

در این مقاله می خواهیم اضافه کردن یک ایمیل به آدرس Gmail  راآموزش دهیم.
این اضافه کردن ایمیل چی هست ؟ احتمالا همه شما برنامه Outlook رو دیدید. این برنامه برای چک کردن ایمیل های شماست بدون اینکه شما از طریق مرورگر وارد سرویس ایمیل خودت شوید. حالا گوگل این قابلیت رو در سیستم ایمیلش (Gmail) قرار داده است . به این صورت که شما این امکان رو دارید که با وارد شدن به ایمیلتون چندین ایمیل دیگر را نیز چک کنید ! . به این صورت که شما ایمیل هایی که می خواهید چک شود را در اکانت فعلی تعریف کنید ، از این به بعد ایمیلهایی که به  آدرس ها ی اضافه شده می رسد در قسمت Inbox ایمیل شما نمایش داده می شود و دیگر لازم نیست هر بار چند ایمیل مختلف رو چک کنید و این جوری کلی در وقت صرفه جویی می کنید.ابتدا وارد ایمیلی که می خواهید ان رو در Inbox ایمیل دیگه قرار بدید شوید.
حالا به قسمت Setting رفته و از انجا تب Forwarding and POP/IMAP انتخاب کنید.در قسمت POP Download گزینه Enable POP for all mail و در قسمت IMAP Access گزینه Enable IMAP رو انتخاب کنید. بعد از این کار Save Changes رو کلیک کنید تا تغییرات ذخیره شود.
حالا باید از این اکانت خارج شوید و وارد ایمیلی که قرار است  ایمیلهای دریافتی در ان نمایش داده شود شوید.
وقتی وارد شدید به قسمت Account در Setting بروید. در این صفحه از قسمت Get mail from other accounts روی Add a mail account کلیک کنید.

در صفحه Add a mail account در قسمت Email Address ایمیلی که قراراست اضافه کنید را وارد کنید و بعد Next Step رو کلیک کنین.
در صفحه بعدی در قسمت Username و Password باید اطلاعات مربوط به یوزر و پسورد ایمیلی که نوشتید رو بنویسید . Username در اینجا همون آدرس ایمیل بدون @ و نوشته های بعد از ان هست.
بقیه تنظیمات رو در حالت پیش فرض که هستن رها کنید . بعد از اتمام این مراحل Add Account رو کلیک کنید .

نکته:label incoming messages باعث می شود تا ایمیل های دریافتی در لیبل یا بخش جدا با نام ایمیل ذخیره شده و کار شما برای چک کردن راحت تر می شود.
نکته:leave a copy of…که گزینه ی اول است بعد از دریافت ایمیل ان ایمیل را از ایمیل اصلی پاک نمی کند.
از این به بعد در Inbox خودتون اطلاعات 2 یا چند ایمیل را به طور همزمان در اختیار دارید !
کار تموم است !!