امروز:10 اردیبهشت 1403

بنچمارک AnTuTu زن فون 2 (Zenfone2) منتشر شد؛ زن فون 2 یک گوشی با بنچمارک خیره کننده

زن فون 2 (Zenfone2) از شرکت ایسوس در نمایشگاه CES 2015 معرفی شد. این گوشی که گوشی با قدرت بسیار بالایی است مورد بررسی بنچمارک قرار گرفته است. این گوشی که با رم 4 گیگ معرفی شد تنها گوشی تا به اکنون است که رم 4 گیگابایت را در خود جای داده است. تست های بنچمارک انجام شده تست بنچمارک AnTuTu می باشد. با آریامونز همراه باشید.

zenfone-2-5

گوشی زن فون 2 (Zenfone2) در نمایشگاه CES 2015 معرفی شد. این گوشی که با 4 گیگابایت رم معرفی شد از نظر رم یک گوشی تمام عیار است. این گوشی همچنین از پردازنده ی جالبی نیز استفاده می کند و آن پردازنده ی 64 بیتی اینتل می باشد. در کنار این پردازنده ی اینتل که فرکانس 2.3 گیگاهرتزی دارد ایسوس از یک پردازنده ی گرافیکی PowerVR Rogue استفاده کرده است.

 

zenfone-2-4

zenfone-2-3

گوشی زن فون 2 (Zenfone2) یک گوشی عالی هم از نظر قیمت و هم از نظر سخت افزار می باشد. این گوشی در گذشته نیز مورد تست بنچمارک قرار گرفته بود و نسخه ی با رم 2 گیگابایتی و نمایشگر 720p ان امتیاز 50 هزار را به دست اورده بود اما این دفعه نسخه ی با رم 4 گیگابایتی ان را می توانید با کمی افت و در همان اندازه ببینید. امتیاز این گوشی در بنچمارک Antutu  مقدار ۴۷٫۴۳۴ را ثبت کرده است.

zenfone-2-1

zenfone-2-2

این بنچمارک برای گوشی زن فون 2 (Zenfone2) با قیمت 318 دلار برای این رده قیمت بسیار عالی می باشد. باید انتظار فروش خیره کننده ی این گوشی در بازار باشید.