امروز:14 اردیبهشت 1403

تیزر از گوشی Meizu MX4 Supreme: نوکیا و میزو با هم همکاری خواهند کرد؛ دوربین 60 مگاپیکسلی

چندی پیش خبری از همکاری نوکیا و میزو به بیرون منتشر شد. طی آن شایعات این دو شرکت در ساخت دستگاه جدید به نام Meizu MX4 Supreme با هم همکاری می کردند. اما در ادامه میزو این همکاری را رد کرد. بعد از این که کمپانی میزو این همکاری را رد کرده کرد این خبر ها کم شد. اما امروز بار دیگر این خبر ها در شبکه ی اجتماعی weibo منتشر شد. با آریامونز همراه باشید.

در گذشته در مورد شرکت میزو و سرمایه گذاری علی بابا در این شرکت مطالبی منتشر کردیم. اما خبر هایی در ماه پیش مبنی بر همکاری میزو با نوکیا منتشر شد که بعد از تکذیب آن توسط میزو رد شد. اما اینک دوباره از چین این شایعات بیش از پیش قوت گرفته است. دستگاهی که در این همکاری قرار است ساخته شود طبق منابع چینی Meizu MX4 Supreme می باشد.

طبق شایعات گذشته قرار است ظاهر این دستگاه بر اساس المان های طراحی میزو طراحی شود اما سخت افزار های داخلی آن قرار است بر عهده ی نوکیا باشد.

به هر حال در حال میزو این همکاری را رد کرده است. اما امروز در شبکه ی weibo  تیزری از این دستگاه منتشر شد که در آن از دوربین 60 مگاپیکسلی آن و  تشابه آن به لومیا 630 سخن می گوید. تیزر زیر امروز منتشر شده است که در زیر آن همکاری با نوکیا نیز اشاره شده است. این همکاری با جمله ی meziou Powered by Nokia  بیان شده است.

supreme-a

اگر این شایعات درست باشد با یک دستگاه با قابلیت بسیار عالی رو به رو خواهیم بود. این گوشی قرار است که در بیرون از چین نیز فروخته شود. به هر حال باید صبر کرد و دید که آیا این گوشی واقعا یک Superme می باشد.