امروز:13 اردیبهشت 1403

صفحه نمایش الجی جی 4 (LG G4) یک صفحه نمایش 5.6 اینچی خواهد بود

الجی قبل از برگزاری نمایشگاه MWC 2015 خبر از معرفی گوشی الجی جی 4 (LG G4) در ماه آوریل داد و خبری از این پرچم دار در نمایشگاه بارسلون نبود. اینک در فاصله ی 15 روزه به ماه آوریل خبر های جدیدی از این پرچم دار الجی منتشر شده است. این اطلاعات منتشر شده در مورد صفحه نمایش و سایز این صفحه نمایش می باشد. با آریامونز همراه باشید.

چندی پیش خبر هایی از استفاده ی الجی جی 4 (LG G4) از سنسور اثر انگشت منتشر کردیم. اینک خبر ها از صفحه نمایش 5.6 اینچی الجی جی 4 (LG G4) خبر می دهند. البته هنوز اطلاعانی پیرامون رزولوشن الجی جی 4 (LG G4) به بیرون درز نکرده است و باید منتظر یک رزولوشن 2K یا 3K بود.

با توجه به انتظارات مبنی بر معرفی نسل جدید پرچمدار ال‌جی در ماه آوریل، انتشار شایعات و تصاویر منتسب به این گوشی‌هوشمند نیز رفته رفته قوت می‌گیرد. شنیده‌ها حاکی است که نسل جدید پرچمدار ال‌جی از وجود صفحه‌ی نمایش ۵.۶ اینچی بهره خواهد برد.

در مورد الجی جی 4 (LG G4) مطالب زیادی منتشر شده است و حدس هایی زده می شود. بر اساس پیش بینی ها باید منتظر یک گوشی دیگر از الجی با پردازنده ی اسنپ دراگون 810 باشیم و رم این گوشی مانند جی فلکس 2 یک رم 3 گیگابایتی خواهد بود همچنین در مورد دوربین این گوشی یک دوربین 16 مگاپیکسلی پیش بینی می شود. با آریامونز همراه باشید و مراسم رونمایی این الجی جی 4 (LG G4) را در اواخر فرودین 94 دنبال کنید.