امروز:12 اردیبهشت 1403

اپل پی (Apple pay) در اپل واچ وجود خواهد داشت؛ امن و قابل اطمینان

اپل در آیفون 6 سیستم اپل پی را جاسازی کرد و اپل پی را در کنار آیفون 6 معرفی کرد. اما خبر های حاکی از آن است که اپل در اپل واچ (Apple Watch) قرار است که این سیستم را بگنجاند. اما خیلی ها در مورد این کار اپل احساس امنیت پایین می کنند. دلیل این کار آشنا نبودن با سیستم آن است. با آریامونز همراه باشید تا در باره روش کار آن بیشتر بدانید.

اپل واچ (Apple Watch) یک ساعت هوشمند است که همانطور که از اسم آن معلوم است محصولی از اپل است. همانطور که از محصولات اپل می توان انتظار داشت باید از این محصول نیز کیفیت بالا را انتظار داشت. اما کیفیت بالا پول بیشتری را نیز در خود می گنجاند به هر حال ساعت اپل به زودی معرفی می شود و قرار است که سیستم اپل پی بر روی ان فعال باشد. اپل پی در آیفون 6 با سنسور اثر انگشت امنیت بسیار خوبی را برای کابر به ارمغان می آورد اما در اپل واچ (Apple Watch) چگونه خواهد بود.

این گونه که به نظر می رسد شما باید مطمئن از سیستم اپل پی و ساعت اپل واچ (Apple Watch) باشید.اما دلیل آن چیست؟ باید بدانید که سیستم اپل پی در صورتی برای شما کار خواهد کرد که شما از آیفون 6 یا 5S اپل استفاده کنید. و برای شروع شما باید با گوشی خود اثر انگشت خود را زده و بعد از آن شما با اتصال اپل واچ (Apple Watch) به گوشی آیفون خود و زدن رمز بر روی اپل واچ (Apple Watch) می توانید خرید های خود را با زدن ساعت خود به دستگاه ویژه انجام دهید و با جدا شدن ساعت از دست شما این سیستم کار نخواهد کرد.