امروز:10 اردیبهشت 1403

قاب اکسپریا Z4 لو رفت؛ اکسپریا Z4 باریک تر از آیفون 6 و گلکسی اس 6

سونی هر سال دو پرچم دار خود را معرفی می کرد. اما سونی در سال 2015 قصد دارد فقط یک پرچم دار را معرفی کند برای همین در نمایشگاه MWC 2015 از این پرچم دار خبری نبود و باید منتظر این پرچم در تابستان باشیم. اما  همانطور که با ما بودید از اکسپریا Z4 خبر ها و شایعات زیادی منتشر شد. عکسایی لو رفت و این گوشی در FCC نیز دیده شد. همچنین بنچمارک آن نیز به ثبت رسید. اما امروز یک وبسایت تصاویری از قاب دور این گوشیی یعنی اکسپریا Z4 را منتشر کرده است. با آریامونز همراه باشید.

این قاب که امروز لو رفته است نشان دهنده ی طراحی بسیار باریک اکسپریا Z4 می باشد. اکسپریا Z4 بر طبق این قاب ضخامتی برابر با  ۶.۳ میلیمتر خواهد داشت که این ضخامت از گلکسی اس6 و آیفون 6 نیز کمتر است.

وبسایتی که این تصاویر را منتشر کرده است FutureSupplier می باشد و این وبسایت تصاویر مقایسه ای این گوشی را با گوشی اکسپریا Z3 را نیز منتشر کرده است. به هر حال باید بدانید که باریک کردن گوشی عوارض خاص خود را دارد. برای مثال گلکسی اس 6 با نازک شدن درگاه حافظه را از دست داد. شاید با منتظر حذف شدن ضد آب بودن گوشی اکسپریا Z4 باید باشیم و شاید هم میکرو اس دی در این گوشی جایی نداشته باشد.

Leaked-Sony-Xperia-Z4-chassis-and-LCD-touch-digitizer_9 Leaked-Sony-Xperia-Z4-chassis-and-LCD-touch-digitizer_8 Leaked-Sony-Xperia-Z4-chassis-and-LCD-touch-digitizer_7 Leaked-Sony-Xperia-Z4-chassis-and-LCD-touch-digitizer_6 Leaked-Sony-Xperia-Z4-chassis-and-LCD-touch-digitizer_5 Leaked-Sony-Xperia-Z4-chassis-and-LCD-touch-digitizer_4 Leaked-Sony-Xperia-Z4-chassis-and-LCD-touch-digitizer_2