امروز:13 اردیبهشت 1403

الجی جی 4 به سنسور اثر انگشت مجهز خواهد بود

امسال اگه با نمایشگاه MWc 2015 و آریامونز همراه بوده باشید حتما از حضور کم الجی در این نمایشگاه تعجب کرده اید. شاید گمان ها بر این بود که الجی جی 4 (LG G4) در سال نمایشگاه بارسلون 2015 باشد اما قبل از این مراسم الجی از رونمایی نکردن از این گوشی خود رسانه ها را با خبر کرد. به هر عنوان در حالی که گلکسی اس 6 و اچ تی سی ام 9 در نمایشگاه بارسلون بسیار مورد توجه بودند الجی نیز عقب ننشسته است و تمام این اخبار و ویژگی های جدید این گوشی ها را مورد بررسی قرار می دهد. گلکسی اس سامسونگ از سال گذشته به سنسور اثر انگشت مجهز بوده است و اینک الجی نیاز به سنسور اثر انگشت را حس می کند. با آریامونز همراه باشید.

الجی قرار است در ماه های آینده از الجی جی 4 (LG G4) خود پرده پردارد. The Korea Herald یکی از ویژگی های الجی جی 4 (LG G4) را سنسور اثر انگشت آن می داند.

این منبع کره ای می گوید که این حسگر اثر انگشت در پشت دستگاه قرار خواهد گرفت و شکلی مانند گلکسی اس 6 یا آیفون  در دکمه خانه نخواهد داشت. بر اساس اطلاعات به نظر می رسد الجی در الجی جی 4 (LG G4) خود می خواهد دکمه ی پاور را در پشت دستگاه قرار دهد و این سنسور بر روی آن قرار گیرد.

الجی در جی 3 هم از سنسور استفاده نکرد زیرا نیازی به ان نمی دید اما می بیند که هر روز این امر مهمتر از قبل می شود و قرار است در الجی جی 4 (LG G4) شاهد سنسور اثر انگشت باشیم. الجی در جی 3 مشکل دیگر نیز داشته بوده است و ان تعداد کم سنسور در اختیارش بوده است.