امروز:1 اردیبهشت 1403

شایعه: آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس با رم دو گیگابایت معرفی خواهند شد

اگر آیفون های اپل را دنبال کرده باشد حتما دیده اید که این گوشی ها هیچموقع از نظر سخت افزاری با شرکتی رقابت نمی کند و همیشه مشخصات آن ها تا اندازه ای پایین تر از رقیبان می باشد. یکی از مواردی که می توان در مورد آن سخن گفت رم این گوشی هاست. آیفون های اپل هیچموقع رمی بیش از یک گیگابایت را تجربه نکرده اند. تجربه ی رم یک گیگابایت هم به آیفون 5 بر می گردد. البته باید بدانید که در ایپد ایر 2 اپل از رم 2 گیگابایت استفاده کرده است و همین پیش بینی ها را به سمتی برده است که آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس  شاهد رم دو گیگا بایتی خواهیم بود. با آریامونز همراه باشید.

آیفون با سخت افزار های متوسط توانسته است که بازار را برای خود کند و این را باید مدیون سیستم عامل بهینه ی خود یعنی iOS بداند. اما به نظر می رسد که پیش بینی ها و شایعات به سمتی رفته است که گفته می شود که آیفون 6 و آیفون 6 اس با رم 2 گیگابایت وارد بازار خواهد شد.

شایعه شده که آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس به دو گیگابایت حافظه‌ی رم مجهز خواهند شد. تا پیش از این بیشتر از یک گیگابایت حافظه‌ی رم در هیچ آیفونی وجود نداشته است.

همچنین شایعات در مورد Apple sim نیز بیان شده است. این سیم کارت قرار است بر روی گوشی های باشد و مشترکان بتوانند برای مدت کوتاه از آن استفاده کنند.

شایعات برای آیفون بعدی آغاز شده است. با آریامونز همراه باشید.