امروز:14 اردیبهشت 1403

اولین گوشی وایو تولید شد

وایو (vaio) برندی است که سونی برای لپ تاپ های خود برگزید و بعد از این که این شرکت با مشکلاتی رو به رو شد این بخش را فروخت. حالا وایو (vaio) برای خود برندی است که وسایل دیگری نیز تولید می کند. در گذشته به این موضوع اشاره شد که وایو (vaio) قصد دارد گوشی های هوشمند خود را وارد بازار کند. اینک این خبر به حد تولید رسیده است. با آریامونز همراه باشید.

وایو (vaio) شرکتی جدید است که با جدا شدن از سونی در سر تولید تلفن هوشمند که بسیار سود ده می باشد را می پرورانده است. اما اینک وایو (vaio) دست به تولید تلفن همراه زده است. امروز این گوشی در یکی از اداره ی صادرات ژاپن دیده شد و عکسی از جعبه ی آن نیز پخش شد. به این ترتیب وایو (vaio) نیز به تولید کنندگان گوشی پیوسته است و باید منتظر گوشی های بیشتر این شرکت نوپا باشیم.

مدل گوشی تولیدی وایو (vaio) VA-10J نام دارد و باید به زودی شاهد این گوشی در ژاپن باشیم. مشخصات گوشی VA-10J مشخصات خوبی است. در گوشی VA-10J وایو (vaio) از یک پردازنده ی 4 هسته ای اسنپدراگون 410 استفاده شده است و رمی که برای آن در نظر گرفته شده است یک رم 2 گیگابایت می باشد. دوربین های این گوشی دو دوربین 13 مگاپیکسلی و 5 مگاپیکسلی می باشد. حافظه ی داخلی این گوشی 16 گیگابایت می باشد. همچنین در مورد صفحه نمایش این گوشی، وایو (vaio) از یک نمایشگر 5 اینچی با رزولوشن 720p استفاده کرده است.

 

 

اشتراک گذاری