امروز:7 اردیبهشت 1403

گوگل تبلیغات برنامه ها را به گوگل پلی خود اضافه کرد

اندروید یکی از بزرگ ترین و پر استفاده ترین سیستم عامل موبایل می باشد. این سیستم عامل که هر روز بیش از پیش پیشرفت می کند هر روز بر تعداد برنامه نویسان ان نیز افزوده می شود و هر روز تعداد زیادی برنامه وارد گوگل پلی می شود. این تعداد زیاد برنامه از نمایش برنامه های توسعه دهندگان جلوگیری می کند و باعث می شود که برنامه هایی اصلا یافت نشوند و برنامه نویس زحمت بی فایده ای  کشیده باشد. گوگل برای رفع این مشکل تبلیغات را وارد بخش اپ استور خود کرده است. با آریامونز همراه باشید.

تعداد اپ های گوگل پلی بیش از یک میلیون می باشد و با کمی فکر متوجه می شوید که یافتن برنامه بین این همه برنامه به صورت تصادفی بسیار سخت است. گوگل برای رفع این مشکل بخش تبلیغات را وارد اپ استور خود کرد تا از این به بعد توسعه دهندگان بتوانند برنامه های خود را تبلیغ کنند. روال کار گوگل نیز به این ترتیب است که برنامه های تبلیغ شده در بالا ی نتایج جستجو قرار می گیرند.

توسعه‌دهندگان از این پس می‌توانند اپلیکیشن‌های خود در پلی استور گوگل تبلیغ کنند، چراکه گوگل امکان تبلیغات را وارد فروشگاه اپلیکیشن‌های خود کرده است.

این تبلیغات فعلا در مرحله ی آزمایشی می باشد و فقط در دسترس بعضی از کاربرانی است که با گوگل در زمینه تبلیغات همکاری داشته اند.