امروز:17 اردیبهشت 1403

قیمت پایه ی اپل واچ گلد (ادیشن) بیش از 900 دلار خواهد بود

اپل در چند ماه آینده اپل واچ یعنب ساعت هوشمند خود را معرفی خواهد گرد. اپل که در زمان معرفی آیفون 6 خود از امکانات اپل واچ پرده برداشت. ولی هنوز از ان زمان تا اکنون این ساعت را رونمایی نکرده و برای فروش وارد بازار نگرده است. چندی پیش اطلاعاتی راجع به حذف بخش سلامت اپل واچ منتشر شد که نشان می دهد که اپل تغییرات جدی ای در ساعت خود ایجاد کرده است و باید منتظر معرفی ساعت جدید باشیم. جدیدترین اخبار از قیمت ساعت هوشمند اپل حکایت می کنند. ساعت جدید اپل در چند نسخه وارد بازار می شود. گران قیمت ترین آن ها ورژن طلایی آن خواهد بود. بر اساس قیمت روز طلا قیمت تولیدی این ساعت محاسبه شده است. با آریامونز همراه باشید.

اپل، ساعت هوشمند خود را در سه مدل عرضه خواهد کرد. لوکس ترین آن ها ورژن ادیشن یا همان ساعت طلای اپل است. این ساعت که به احتمال بسیار زیاد به زودی وارد بازار خواهد شد بر اساس قیمت روز طلا قیمتی برابر با 853.82 دلار تمام خواهد شد.

Apple-Watch-Edition-18K-gold-version-2

در این محاسباتقیمت روز طلا مورد استفده قرار گرفته است. بر اساس اخبار در این ساعت طلای 18 عیار استفاده خواد شد و بر طبق قیمت این نوع بدنه طلا ساعت اپل 853.82 دلار برای اپل هزینه خواهد داشت. با احتساب دیگر امکانات و وسایل این ساعت قیمت نهایی 900 دلار برآورد شده است. البته در قیمت این ساعت یک نسخه 42 میلیمتری با وزن 26.16 گرم در نظر گرفته شده است.

Apple-Watch-Edition-18K-gold-version-1

این ساعت هوشمند با ضخامت بدنه ی 1.15 میلیمتر وارد بازار خواهد شد و باید منتظر باشیم ببینیم اپل با احتساب سود خود چه رقمی را برای این ساعت در نظر خواهد گرفت. باید بدانید که اپل همیشه برای محصولات خود سود قابل توجهی در نظر می گیرد.