امروز:6 اردیبهشت 1403

الجی جی 4 (LG G4) در اواخر فروردین رونمایی می شود و در MWC 2015 حضور نخواهد داشت

MWC 2015 به زودی و در اواسط اسفند برگزار می شود و همه معرفی شدن htc one m9 و گلکسی 6s قطعی است. اما پرچم دار الجی یعنی الجی G4 در ابهام به سر می برد. الجی در سال گذشته الجی جی 3 خود را بعد از نمایشگاه MWC 2014 معرفی کرد و در همین زمان نمایشگر های QHD بر روی پرچم دار خود سوار کرد و محصول بهتری را به بازار ارائه داد. در جدیدترین اخبار رسانه ی کره ای KoreaTimes  مدعی شده است که جی 4 در اواخر فروردین معرفی می شود. با آریامونز همراه باشید.

رسانه ی کره ای KoreaTimes خبر داده است که الجی جی 4 در اواخر فرودین 94 معرفی خواهد شد. سال گذشته نیز این شرکت کره ای از پرچم دار خود یعنی الجی جی 3 در ماه می رونمایی کرد که این کار به فروش بهتر و به روز رسانی این دستگاه کمک کرد. شاید این کمپانی کره ای در سال جاری میلادی نیز همین فکر را در سر می پروراند تا فروش بیشتری را جذب پرچم دار جدید خود یعنی الجی جی 4 کند.

بر اساس اطلاعات الجی جی 4 قرار است با اسنپ دراگون 810 و با نمایشگر QHD وارد بازار شود. در مورد رم G4 نیز رم های 3 و 4 گیگابایت ذکر شده است که باید منتظر باشیم و ببینیم در نهایت چه رمی بر روی الجی جی 4 قرار خواهد گرفت.

این خبر هنوز تایید نشده است و ممکن است در MWC 2015 شاهد رونمایی از الجی جی 4 باشیم. با آریامونز همراه باشید.