امروز:8 اردیبهشت 1403

اپدیت پیشنمایش ویندوز 10 موبایل به زودی برای تمام لومیا ها عرضه خواهد شد

چندی است که نسخه پیش نمایش ویندوز 10 موبایل منتشر شده است. ما در مونز استریم ویدئویی از تغییرات این ویندوز برای شما قرار دادیم. شما می توانید نسخه پیش نمایش ویندوز 10 برای موبایل را از این بخش مشاهده کنید. اما همانطور که در گذشته گفته شد مایکروسافت تاکید داشت که ویندوز 10 پیش نمایش برای گوشی های رده پایین با رم 512 نیز منتشر می شود. اما جالب این جاست که گوشی های رده بالایی مثل 1520 این اپدیت را پس از انتشار ویندوز 10 موبایل دریافت نکردند. با آریامونز همراه باشید.

نسخه ی پیش نمایش ویندوز 10 موبایل بالاخره منتشر شد اما بنا به دلایلی این اپدیت برای گوشی های رده بالای نوکیا عرضه نشده است. شما اگر در حال حاضر گوشی هایی از قبیل  لومیا ۶۳۰، ۶۳۵، ۶۳۶، ۶۳۸، ۷۳۰ یا ۸۳۰ را در اختیار دارید می توانید به راحنی ویندوز 8.1 را به ویندوز 10 اپدیت کنید اما اگر شما دارای گوشی لومیا 1520 را در اختیار دارید این آپدیت هنوز برای این گوشی ارائه نشده است.

جو بلفیوری مسئول بخش ویندوز مایکروسافت در این مورد گفته است که مایکروسافت در تلاش است که برای همه ی گوشی های لومیا آپدیت خواهد کرد. بلفیوری بر این نکته تاکید کرد که مشکلات بسیاری در مورد ویندوز 10 و اپدیت آن برای دستگاه های لومیا وجود دراد که به محض درست شدن اپدیت ها برای گوشی های دیگر نیز ارائه خواهد شد.

شما اگر می خواهید تغییرات ویندوز 10 موبایل را تماشا کنید از بخش مونز استریم می توانید اخرین ویدئو ویندوز 10 را ببینید.