امروز:13 اردیبهشت 1403

رسوایی دیگر؟! سامسونگ در تلوزیون ها ی هوشمند خود در بین برنامه تبلیغ نمایش می دهد

تلوزیون های هوشمند سامسونگ در هر محفلی نقل مباحث است. موضوع تمام این موارد از یک کاربر شده بود که در reddit از سیاستنامه ی سامسونگ سخن گفته بود و از سیاستنامه و مشکل ان سخن اورده بود. در این میان کاربران زیادی در این مورد بحث هایی انجام دادند و بررسی کاملی در این باره در آریامونز انجام دادیم. اما به نظر مشکلات سامسونگ و به عبارتی رسوایی این شرکت در تلوزیون های هوشمند تمامی نداد. در جدیدترین اخبار یکی از کاربران ردیت دوباره از مشکل پخش اگهی پپسی در بین فیلم هایی که با این تلوزیون مشاهده می کند و برنامه های Plex و Foxtel سخن گفت. این موضوع بسیار آزار دهنده است. دلیل آن که این مشکل بسیار مشکل حادی است این است که شما در حال تماشای فیلم Game of thrones می باشید پس از بیست دقیقه و در جای حساس فیلم یک تبلیغ از پپسی برای شما از تلوزیون خودتان پخش می شود. حس بسیار بدی است. با آریامونز همراه باشید.

ماجرای سامسونگ ماجرای عجیبی است که یک شرکت سازنده ی تلوزیون های هوشمند هم متهم به جاسوسی شود و هم در بین فیلم های کاربر اقدام به پخش تبلیغ کند. اما به هر دلیل این اتفاقات افتاده است و ان هم شرکتی نیست به جز سامسونگ.

ماجرای تبلیغ از کجا شروع شد؟! ماجرای تبلیغ تلوزیون های سامسونگ از زمانی شروع شد که دوباره یکی از کاربران Reddit از این موضوع شکایت کرد. او اینگونه بیان می کند که:

هر فیلمی را که پخش می کنم، پس از گذشت ۲۰ یا ۳۰ دقیقه یک تبلیغ Pepsi در میان آن به نمایش در می آید. امروز ۶ فیلم تماشا کردم و این اتفاق برای تمام آن ها افتاد.

بعد از این حرکت کاربران دیگر نیز مشاهدات خود را گزارش دادند و این موضوع به یک مشکل جدید تبدیل شد. این مشکل فقط در هنگام فیلم دیدن نبوده و در برنامه های Plex و Foxtel بر روی تلوزیون هوشمند نیز مشاهده شده بود.

سامسونگ برای درآوردن درآمد بیشتر از تلوزیون های هوشمند خود ابتدا سعی کرد که با اپ های پولی برای تلوزیون قرار دهد اما سریع متوجه شد که کابران بابت اپ تلوزیون پولی نخواهد داد. بعد از به تولید محتوا روی آورد که در برابر غول های بزرگ این عرصه چیزی برای نشان دادن نداشت. به نظر سامسونگ بعد از تمام این درهای بسته روی به تبلیغ بر روی تلوزیون های هوشمند آورده است.

سامسونگ پاسخی برای تبلیغات غیر مجاز نداشته و صادر نکرده است اما یکی از مسئولین سامسونگ در استرالیا در مورد پخش اگهی در برنامه Foxtel می گوید:

این موضوع در اثر یک اشتباه در به روز رسانی نرم افزاری رخ داده است و هدف تبلیغ مذکور بازار استرالیا نبوده است.

اما مهمرین نکته در این صحبت این است که این شرکت فقط قرار نبوده در استرالیا پخش شود ولی در کشورهای دیگر ….

باید دید آیا سامسونگ به این مورد پاسخ خواهد داد یا خیر؟ با آریامونز همراه باشید

اشتراک گذاری