امروز:4 اردیبهشت 1403

iOS 8.3 بتا برای توسعه دهندگان منتشر شد;carplay بارزترین تغییر iOS 8.3

اپل پس از ارائه چهار نسخه بتا از iOS 8.2 اینک اولین نسخه ی بتا از iOS 8.3 را عرضه کرد. در iOS 8.2 به نظر می رسید اپل در حال همگام سازی iOS  با اپل واچ بود. اما در این نسخه به نظر اپل امکانات جدیدی برای آی دیوایس های خود فراهم خواهد کرد. با دسترس قرار گرفتن این نسخه، توسعه دهندگان برخی از ویژگی های iOS 8.3 را منتشر کردند. با آریامونز همراه باشید.

اپل iOS 8.3 خود را به همراه Xcode 6.3 بتا و swift 1.2 برای توسعه دهندگان ارائه کرد. این اولین نسخه ی بتای سیستم عامل 8.3 آی او اس می باشد. در این آپدیت به نظر اپل ویژگی های جدیدی به سیستم عامل خود افزوده است. یکی از این ویژگی ها  carplay اپل می باشد. این ویژگی جدید این امکان را به کاربران می دهد که در ماشین بدون سیم لایتینگ و با وایرلس گوشی آیفون یا آیپد خود را به ماشین متصل کنند.

wireless-carplay

در اپدیت جدید به گفته توسعه دهندگانی iOS 8.3 تا اندازه شبیه به OS X 10.10.3 شده است و امکان استفاده از دو اکانت گوگل بر روی آی دیوایس ها پیش بینی شده است.

google

همچنین در iOS 8.3 باید شاهد ایموجی های جدید(شکلک) شرکت اپل برای کاربرانش باشیم.

emoji

البته این هنوز نسخه ی بتا ی iOS 8.3 می باشد و حتما در ادامه شاهد تغییرات دیگری نیز خواهیم بود. تغییراتی که در آینده باید منتظر آنها باشیم راهیابی اپل پی به چین با نام یونین پی و اضافه شدن امکانات جدید به برنامه Health آی دیوایس ها می باشد.