امروز:9 اردیبهشت 1403

استیو جابز قبل از رونمایی اولین آیفون، آن را به اوباما نشان داده بود

چندی پیش گزارش مالی اپل منتشر شد. در این گزارش مالی این شرکت بیشترین سود تاریخ خود را مشاهده کرد. اما این مقدمه ای است برای این مطلب که استیو جابز اولین نسخه از آیفون را قبل از عرضه و رونمایی به باراک اوباما که هنوز رئیس جمهور آمریکا نبوده است نشان داده است. باراک اوباما در این دیدار از عالی بودن کیفیت این دستگاه و محبوب شدن انها در آینده گفته است. با آریامونز همراه باشید.

در سال 2007 قبل از اینکه باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا شود استیو جابز اولین آیفون را قبل از رونمایی به باراک اوباما نشان داده بوده است. این خبر از مشاوران انتخاباتی اوباما در یک کتابی به چاپ رسیده است.

دیوید اکسلفورد (David Axelford) مشاور رییس انتخاباتی باراک اوباما در کتابی به نام Believer: My Forty Years Of Politics از دیدارد باراک اوباما با استیو جابز قبل از ریاست جمهوری باراک اوباما و نشان دادن اولین آیفون قبل از معرفی با اوباما می گوید.

دیوید اکسلفورد در ادامه گفته است که اوباما بعد از دیدن این محصول گفته است:

اگر این کار قانونی بود به اندازه بار یک کشتی از این محصول اپل می‌خریدم. در آینده این‌ها بسیار محبوب خواهند شد.

حالا باراک اوباما به پیش بینی خود باید ببالد چون که اپل به بیشترین سود خود در سال گذشته طی سال های گذشته دست پیدا کرده است و آیفون هم با فروش 74.5 میلیون گوشی در سال گذشته، محبوبیت خود را ثابت کرده است.