امروز:9 اردیبهشت 1403

مدیر عامل موتورلا : سامسونگ شرکت بعدی است که از صدر سازنده های گوشی به پایین کشیده می شود

بخش موبایل موتورولا که در سال 2014 به بخشی از لنوو تبدیل شد با گزارش مالی جدید لنوو آینده را در مقابل خود می بیند. لنوو با خرید بخش موبایل موتورلا جان تازه ای به این سازنده ی قدمی موبایل داد. اگر گزارش مالی لنوو را در مطالب گذشته خوانده باشید حتما می دانید که فروش گوشی های 10 میلیون دستگاه بوده است و این نشان از پیشرفت و مدیرت عالی لنوو بر این شرکت سازنده ی موبایل دارد. مدیر اجرایی موتورولا بعد از این گزارش مالی در اظهار نظری سامسونگ را شرکتی دانسته است که مانند نوکیا از دور خارج خواهد شد. با آریامونز همراه باشید.

لنوو چندی پیش گزارش مالی خود را منتشر کرد. طی این گزارش مالی موتورولا فروش 10 میلیونی را تجربه می کرد. اما این هنوز آغاز کار است و مدیر عامل لنوو اینده موتورولا و سود دهی ان را طی 6 ماه آتی می داند. این گونه موتورلا با پیوستن به لنوو آینده ی درخشانی می بیند. یکی از مواردی که در مورد موتورولا و پیشرفت آن می توان بیان کرد گشترش عرضه ی این شرکت و محصولات آن است. موتورولا که تا قبل از پیوستن به لنوو محصولات خود را در 10 بازار جهانی می دید اینک به لطف لنوو بازار فروش 50 کشور را تجربه می کند. موتورولا بعد از پیوستن به لنوو چندی پیش به صورت رسمی Moto maker خود را در چین راه اندازی کرد و این شرکت در حال تصاحب بازار پر جمعیت ترین کشور جهان است.

در مورد 10 میلیون فروش موتورولا این نکته را نیز بدانید که این فروش نسبت به همین مدت فروش در سال گذشته حدود 118 درصد رشد داشته است که واقعا برای این شرکت و سهام داران آن عالی است.

موتورولا درست است که پیشرفت خوبی داشته و خواهد داشت اما در بازار با رقبای سرسختی مواجه است. بزرگترین رقبا را می توان اپل، سامسونگ ،شیائومی و الجی دانست. فوربس مصاحبه ای با مدیر اجرایی موتورلا، اوسترله، داشته است که اوسترله در مورد اینده ی سامسونگ و شرکت موتورولا بحث هایی انجام داده است.

مدیر اجرایی موتورلا در مصاحبه با فوربس گفته است که موتورولا در آینده گوشی های جایگزین خوبی را راهی بازار خواهد کرد که با قابلیت های بالا و قیمت مناسب خواهد بود. او در ادامه به این موضوع اشاره کرده است که دیگر زمان خرید گوشی های 600 دلاری به پایان رسیده است. اون در این مورد این گونه سخن گفته است:

هر هفت سال یکبار، برندی که در بالاترین مکان قرار دارد، به زیر کشیده می‌شود. ما نیز یکی از این تغییرات را بزودی مشاهده می‌کنیم، چراکه کاربران به این نتیجه رسیده‌اند که نیاز ندارند برای خرید یک گوشی‌هوشمند ۶۰۰ دلار پرداخت کنند.

فوربس در گزارش خود اینگونه بیان می کند که بعد از نوکیا و بلک بری نوبت سامسونگ است که از صدر موبایل سازان به زیر کشیده شود.