امروز:11 اردیبهشت 1403

ساعت هوشمند Swatch بدون نیاز به شارژ تا 3 ماه دیگر معرفی خواهد شد

ساعت های هوشمند یک بخشی از شرکت های تولید کننده ی محصولات دیجیتال شده است. آیا ساعت سازان کلاسیک خود را کنار می کشند که شرکت هایی مانند سامسونگ، اپل و … به تنهایی در این راه به جلو بروند. قطعا جواب این سوال منفی است و شرکت های کلاسیک ساعت بازار را به حال خود رها نمی کنند. یکی از این کمپانی ها بزرگ، Swatch می باشد. مدیرعامل این شرکت از ساعت هوشمندی خبر می دهد که بدون شارژ به کار خود ادامه می دهد و این یک مزیت بین تمام کمپانی ها می باشد. با آریامونز همراه باشید.

مدیر عامل Swatch از عرضه ی ساعت هوشمند این شرکت بدون شارژ خبر داد. اما شاید سوال شما این باشد که چگونه؟

Swatch در گذشته دو روش برای اینکار استفاده کرده است. یک روش استفاده از باتری های سلولی است که به هر حال عمری بیشتر از باتری های لیتیومی را دارا می باشند اما به هر حال یک روز نیاز به تعویض دارند.

روش دوم این است که از یک ژنراتور داخل ساعت استفاده کند. این ژنراتور با حرکت دست انرژی تولید می کند.

Swatch از هر دو روش بالا در محصولات خود استفاده کرده است اما به نظر می رسد که این شرکت روش دوم را برگزیند. در روش دوم ساعت هوشمند این شرکت با حرکت دست برق تولید می کند. اما شارژ مورد استفاده در ساعت هوشمند به مراتب بیشتر است. Swatch چه ترفندی را در ای محصول خود به کار خواهد برد؟

بلومبرگ نیز در مورد ساعت هوشمند Swatch اینگونه می گوید که

این ساعت پرداخت آنلاین را مهیا می کند و با ویندوز و اندروید عرضه خواهد شد

زمان عرضه ی این ساعت حدود سه ماه دیگر بیان شده است و این زمان با زمان عرضه ی اپل واچ همزمانی می کند. باید دید Swatch چه در سر می پروراند.

اشتراک گذاری