امروز:9 اردیبهشت 1403

آیا صفحه نمایش ال جی g4 دارای کیفیت 3K است؟

در یک سند فاش شده از ال جی g4 اعدادی جالب به چشم می خورد، در این سند عدد 2880 *1620 برای نمایش روزلوشن نمایشگر ال جی g4 یاد شده است.

همانطور که به یاد دارید ال جی جی3 با شماره مدل LG-VS985 به صورت قرار دادی با اپراتوط ورایزون عرضه شد و حال شنیده ها حاکی از این است که مدل فاش شده ال جی g4 با شماره مدل LG-VS999 به صورت قراردادی با همین اپراتور ارائه شده باشد. نکته جالب این است که مدل قراردادی ال جی g4 برای اپراتور AT&T که با شمار مدل LG-H810 چند روز پیش نمایان شد دارای رزولوشن 2560 * 1440 بود.

Verizon LG G4 lg-vs999 Leaked Document 3K Display

 

بنابراین فعلا دو احتمال وجود دارید، یکی اینکه واریزون نسخه ی بهتر و با روزلوشن بالاتری را از g4 را نسبت به AT&T دریافت می کند و یا در حالت دوم این که این اسناد به صورت کلی ساختگی هستند.

به احتمال زیاد پرچمدار جدید ال جی موسوم به g4 زودتر از ماه می معرفی نخواهد شد و قاعدتا این زمان برای بکارگیری رزولوشن 3K در این پرچمدار کافی است. البته نباید به شایعات زیاد توجه کرد و برای اثبات چنین ادعاهایی مدارک بیشتری نیاز است.

 

سخت بر این اعتقادم که امپراطوری بعدی جهان را گوگل بنا خواهد نهاد و من علاقه‌مندم تاریخ شکل گرفتن این امپراطوری را مکتوب کنم.