امروز:10 اردیبهشت 1403

تصاویری لو رفته از گلکسی اس6 سامسونگ

پس از لو رفتن عکس های اچ تی سی وان m9 امروز تصاویر رندر شده ای از گلکسی اس6 لو رفت که با اطلاعات قبلی ای که از این گوشی لو رفته بود همخوانی دارد.

با توجه به تصویر منتشر شده محل قرارگیری سنسورهای ضربان سنج و فلاش LED نسبت به نسل قبل تغییر کرده است.

با اینکه برای پی بردن به شکل و شمایل این تلفن همراه باید تا زمان معرفی این گوشی صبر کنیم اما شباهت موجود بین تصاویر لو رفته از این گوشی، تقریبا به ما اطمینان می دهد که شکل و شمایل این گوشی همین است اما قبلا شایعاتی مبنی بر اینکه سامسونگ قصد دارد گلکسی اس6 را به صورت کامل باز طراحی کند و به همین خاطر پروژه ای با نام ProjectZero را برای طراحی مجدد این گوشی پیگیری می کند. اما همانطور که در تصاویر لو رفته مشاهده می کنید طراحی این گوشی با سری های قبل از خود تفاوت چندانی ندارد و حتی هنوز هم از بدنه پلاستکی برای تولید این گوشی استفاده شده است. بنابراین هنوز نمی توان مطمئن بود که آیا این گوشی به همین شکل است یا خیر.

با توجه به گزارش مالی سامسونگ در سه ماهه آخر سال 2014، سود این شرکت نسبت به زمان مشابه سال قبل در بخش موبایل کاهش یافته است. بنابراین سامسونگ تلاش می کند تا موفقیت سال گذشته خود را باز هم به دست آورد. نظر شما چیست؟ آیا با توجه به موفقیت و فروش فوق العاده اپل در سه ماهه آخر سال 2014 و کاهش سود دهی بخش موبایل سامسونگ، اپل دارد به جایگاه قبلی خود باز می گردد؟

شما اولین نفری باشید که در این مورد نظر می دهد.

سخت بر این اعتقادم که امپراطوری بعدی جهان را گوگل بنا خواهد نهاد و من علاقه‌مندم تاریخ شکل گرفتن این امپراطوری را مکتوب کنم.