امروز:10 اردیبهشت 1403

تصاویر منتسب به اچ تی سی وان m9

اچ تی سی وان ام9

بسیاری از علاقه مندان دنیای موبایل بر این عقیده اند که در جریان کنگره موبایل بارسلون شرکت اچ تی سی از جدیدترین غول خود یعنی اچ‌تی‌سی وان ام 9 پرده برداری خواهد کرد.

اما پیش از زمان موعد، فاش‌کننده‌ی نام آشنای EVLeaks@ که پیش تر اعلام بازنشستگی کرده بود حالا با توییتی به عنوان Old Habilts Die Hard تصاویری رندر شده از این گوشی را منتشر کرده است. از نکات جالب تصاویر منتشر شده این است که دو گوشی جدید اچ تی سی در یک تصویر با طراحی پنل جلویی متفاوت در کنار هم آمده اند. به احتمال زیاد دلیل این نوع طراحی پیروی از راهی که دو کمپانی بزرگ یعنی سامسونگ و اپل پایه گذاری کرده اند می باشد. البته نمی‌توان شباهت این گوشی را با اچ‌تی‌سی دیزایر آی را مورد چشم پوشی قرار داد. همانطور که گفته شد در این تصویر می‌توان دو نمونه از گوشی‌هوشمند منتسب به اچ‌تی‌سی را دید که شاید یکی از آن‌ها با نام وان ام ۹ پلاس یا وان ام ۹ مکس روانه‌ی بازار شود. البته شماری از گمانه‌زنی‌ها از این نسخه با عنوان هیما اولترا یاد کرده‌اند.

یکی از این گوشی ها در قسمت پایین قاب جلوی خود دارای یک کلید فیزیکی است که می توان آن را محلی برای قرار گیری سنسور اثر انگشت دانست. اگر کمی بیشتر دقت کنید می توانید بلندگوهای دوگانه موجود در محصولات اچ تی سی را در این گوشی هم مشاهده کنید و خواهید دید که این طراحی چقدر زیبا و دقیق انجام گرفته است و این بلندگوها بجای بهره گیری از الگوی روزنه دار در قسمت های فوقانی و تحتانی گوشی، در زیر شیاری در لبه ی گوشی جای گرفته اند.

سخت بر این اعتقادم که امپراطوری بعدی جهان را گوگل بنا خواهد نهاد و من علاقه‌مندم تاریخ شکل گرفتن این امپراطوری را مکتوب کنم.