امروز:9 اردیبهشت 1403

دستکش گجت ،نوستالژی کودکی به حقیقت پیوست!

در گذشته های نسبتاً دور، که نسل دهه شصتی و پنجاهی هنوز کودک بودند و بهترین سرگرمی و تفریح سالم خواندن کتاب ها و رمان های مشهور و معتبر مثل داستان های ژول ورن بود. ژول ورن نویسنده ای بود که از ابزارها و کارهایی عجیب و خارق العاده در داستان های خود استفاده می کرد در حالی که در زمان خودش این ابزار و وسایل و انجام چنین کارهایی غیرممکن به نظر می رسید و همین امر باعث شده بود که از او به عنوان یک نویسنده داستان های تخیلی یاد شود. اما بسیاری از داستان های ژول ورن سال ها بعد به واقعیت پیوست. مثل بیست هزار فرسنگ زیر دریا که بعدها باعث ساخت زیردریایی های پیشرفته شد و یا کتاب جزیره اسرار آمیز و …

امروزه با رشد و گسترش انواع انیمیشن و وسایل ارتباط جمعی ذائقه کودکان نیز تغییر کرده و به جای گرایش به کتاب به انواع کارتون ها شاید اکثر شما کارتون کارآگاه گجت را به یاد داشته باشید. یک کارآگاه ساده لوح اما با امکاناتی خارق العاده و پیشرفته. این بار به جای داستان های کتاب ژول ورن وسایل عجیب و غریب کارآگاه گجت به بازار آمده !!

13725768882

دستکش گجت

این دستکش هم دقیقا مثل دستکش کارآگاه گجت دارای اسپیکری در انگشت شصت و میکروفونی در انگشت کوچک است و بطور بی سیم به تلفن هوشمند متصل می شوند به این صورت کاربری که این دستکش را بر دست دارد، می تواند با قرار دادن انگشت شست در کنار گوش و انگشت کوچک در مقابل دهان خود به تماس های تلفنی گوش داده و پاسخ دهد. همچنین کنترل پنلی که در قسمت مچ دست قرار دارد به کاربر اجازه می دهد که تماس های تلفنی را قبول کند و یا به آنها خاتمه دهد. و در قسمت مچ دستکش نیز یک پد کنترل برای خاموش و روشن کردن  بلوتوث (Blutethooth)و وای فا (WIFI) آن تعبیه شده است .

Bluetooth-Handset-Gloves

از جمله ویژگی های دیگر این دستکش برد تا 12 متر ، حساس نبودن به کثیفی دستکش می باشد. جنس این دستکش پشمی از  95٪ پلی اکریلو نیتریل، 3٪ پنبه، 2٪ پلی استر تشکیل شده است و قیمت آن حدوداً  49.99  یور می باشد.