امروز:1 اردیبهشت 1403

کوآلکام برای گلکسی اس 6، اسنپدراگون 810 را دوباره طراحی خواهد کرد

آخرین پردازنده ی کوآلکام اسنپدراگوم 810 می باشد. این پردازنده که توسط کوآلکام برای پرچم داران عرضه شده است با مشکلی جدی داغ کردن رو به رو است. این مشکل چنان حاد است که سامسونگ در تصمیمی از استفاده از اسنپدراگون 810 در محصولات خود خودداری کرد و قرار است از پردازنده ی اکسینوس استفاده کند. همانطور که می دانید بازار فروش گلکسی اس 6 بسیار بزرگ خواهد بود و کوآلکام نمی خواهد بازار فروش ان پردازنده را از دست بدهد. با آریامونز همراه باشید.

همانطور که می دانید اسنپدراگون 810 با مشکل داغ کردن رو به روست تا جایی که سامسونگ اعلام کرد در نسل جدید گلکسی اس خود از پردازنده ی اکسینوس استفاده خواهد کرد. با این اعلام کوآلکام به تکاپو افتاده است تا آخرین بازبینی ای در اسنپدراگون 810 انجام دهد. کوآلکام که چند مدتی است که در حال عرضه ی اسنپدراگون 810 می باشد در گذشته برای این محصول خود زمان زیادی خرید تا بتواند مشکل آن را حل کند اما ظاهر به این کار فایق نیامده است.

الجی جی فلکس 2 اولین گوشی ای بود با این پردازنده به کار رفته است. همانطور که در این مطلب خواندید الجی به مشکل نداشتن این پردازنده در الجی جی فلکس 2 اظهار داشت و همین نکته است که می توان مشکل داشتن آن را تایید کند اما الجی به گونه ای این گوشی را ساخته تا با این پردازنده وفق باشد و باعث داغ شدن اسنپدراگون 810 نشود.

به هر حال کوآلکام در حال تلاش بسیار است که تا قبل از نمایشگاه بارسلون و عرضه ی گوی سامسونگ اسنپدراگون 810 را دوباره طراحی کند. کوآلکام به خوبی می داند که از دست دادن بازار فروش سامسونگ ضرر زیادی به این شرکت خواهد همچنین باعث می شود کمپانی های دیگر هم پردازنده های تگرای انویدیا و یا اکسینوس سامسونگ را استفاده کنند.

باید ببینیم کوآکام موفق به ساخت یک اسنپدراگون 810 بی عیب می شود. با آریامونز همراه باشید.