امروز:10 فروردین 1403

HP تبلت های جدید ویندوز (Pro Tablet و Elite x2) خود را معرفی کرد.

 

امروز روز معرفی تبلت های اچ پی بود. این کمپانی چند تبلت ویندوزی نیز در کنار تبلت های اندرویدی slate pro 8 و 10 نیز معرفی کرد.این شرکت همانطور که گفته شد در عرضه انواع تبلت برای انواع خواسته ها تلاش خود را انجام می دهد. تبلت ویندوزی که HP امروز معرفی کرد Pro Tablet 408 نام دارد در کنار این تبلت Pro Tablet 10 EE نیز معرفی شدند. با آریامونز همراه باشید.

اچ پی در کنار تبلت های اندرویدی تبلت Pro Tablet 408 با سیستم عامل ویندوز 8 را معرفی کرد. از مشخصات این تبلت می توان به هسته ی 1.33 گیگاهرتزی اینتل و رم 2 گیگاهرتزی نام برد. سایز نمایشگر این تبلت 8 اینچ می باشد و رزلوشن ۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسل را در اختیار کاربر می گذارد.حافظه ی داخلی این تبلت 32 گیگابایت بوده و نسبت به مدل های اندرویدی معرفی شده امروز قیمت مناسبی دارد.

HP تبلت  دیگری با نام  Pro Tablet 10 EE  را نیز معرفی کرد. این  تبلت که از قلم دیجیتالی این شرکت به نام Duet pen پشتیبانی می کنند. اما برای خرید این قلم های دیجیتال باید هزینه ی اضافه بپردازید و بر روی تبلت نخواهد بود.این تبلت هم مانند تبلت  قبل از یک پردازنده ی 1.33 گیگاهرتزی اینتل استفاده می کند و در کنار این پردازنده از یک رم یک گیگابایت استفاده شده استت. نمایشگر این تبلت 10.1 اینچ است و رزولوشن ۱۲۸۰ در ۸۰۰ را برای کاربر فراهم می کند. قیمت این تبلت ۲۹۹ دلار خواهد بود.

تبلت Elite x2 1011 به لپ تاپ تبدیل می شود

تبلت ویندوزی بعدی که اچ پی معرفی کرد بین تبلت و لپ تاپ تغییر حالت می دهد و باز هم با این سری اچ پی قشر دیگری از مردم را هدف قرار داده است. Elite x2 1011 نام مدل لپ تاپ-تبلت Hp است. از مشخصات این تبلت-لپتاپ می توان به پردازنده ی سری ام اینتل اشاره کرد که دامنه ی فرکانسی آن بین 0.8 تا 1.2 گیگاهرتز است.این تبلت- لپتاپ به 4 گیگابایت رم و 128 گیگ حافظه داخلی مجهز شده است.رزلوشن این دستگاه نیز به صورت انتخابی است و یکی از این دو رزولوشن ۱۳۶۶ در ۷۶۸ پیکسل و ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰پیکسل قابل تنظیم است. داک کیبرد هم به صورت مجموعه ای در کنار تبلت است. قیمت Elite x2 به دلار 899 می باشد.

برای Elite x2 1011 در وضعیت تبلت یک باتری ۲ سلولی ۳۳ وات ساعتی در نظر گرفته شده و در درون داک آن نیز باتری دیگری شامل ۶ سلول با ظرفیت ۲۱ وات ساعت گنجانده شده است. کاربران می توانند تبلت مورد بحث را از اواخر ماه جاری و با قیمت ۸۹۹ دلار تهیه نمایند.

 

PRO TABLET 10 EE

hp-pro-slate-0385.0

 

ELITE X2 1011

ELITE X2 1011

ELITE X2 1011

hp-pro-slate-0402.0