امروز:9 اردیبهشت 1403

مشخصات اچ تی سی هیما (Htc M9 Hima) درز کرد

همانطور که در گذشته برای شما آوردیم پرچم دار بعدی اچ تی سی اچ تی سی هیما می باشد که در نمایشگاه MWC 2015 معرفی  خواهد شد.این گوشی که در گذشته عکسایی از آن منتشر شده بود خبر هایی در مورد مشخصات آن به گوشی می رسد. با آریامونز همراه باشد تا Htc M9 Hima پرچم دارد بعدی اچ تی سی را برای شما معرفی کنیم.

مشخصات Htc M9 Hima چگونه خواهد بود؟

سایت بلومبرگ به تازگی مشخصاتی از این پرچم دار اچ تی سی را فاش کرده است. این پرچم که قرار است در نمایشگاه MWC 2015 بارسلون معرفی شود با دوربین اصلی 20 مگاپیکسل به بازار خواهد آمد. اچ تی سی برای پرچم دار جدیدش با تغییر در دوربین از الترا پیکسل به دوربین با پیکسل معمولی اما با تعداد پیکسل بیشتر در دید خود تغییر ایجاد کرده است.اماHtc M9 Hima در دوربین سلفی مانند قبل از دوربین آلترا پیکسل استفاده می کند.

در قلب Htc M9 Hima پردازنده ی هشت هسته ای اسنپدراگون 810 قرار خواهد داشت و مجهر به سیستم صوتی دالبی 5.1 خواهد بود. رابط کاربری Htc M9 Hima سنس 7 (Sense 7) خواهد بود.

در مورد Htc M9 Hima گفته می شود که قرار است با برنامه سلامت به بازار عرضه شود. نرم افزاری که گفته شده به اسم Under Armour می باشد. اچ تی سی در نمایشگاه CES 2015 نیز از همکاری با این شرکت یعنی Under Armour خبر داد.

البته گفته می شود که این گوشی به همراه یک ساعت هوشمند معرفی خواهد شد.

درست است که هنوز بسیاری از مشخصاتHtc M9 Hima فاش نشده است اما با این مشخصات می توان دید کلی ای از این گوشی داشت.