امروز:8 اردیبهشت 1403

اپل قلم دیجیتالی (استایلوس) برای ایپد پرو یا ایپد ایر پلاس عرضه خواهد کرد

در اخبار پیرامون ایپد جدید اپل در مورد صفحه نمایش 12.9 اینچی این تبلت صحبت هایی انجام گرفته است. ام در جدیدترین اخبار کمپانی اپل در پی ساخت قلم دیجیتال برای ایپد جدید خود است تا نیاز طراحان و بسیاری دیگر از کاربران شرکتی را برطرف کند.با آریامونز همراه باشید.

Ming-Chi Kuo، یکی از تحلیل گران موسسه امنیتی KGI، در مورد قلم دیجیتال اپل اخبار را به بیرون درز داده و گفته است که از منابع مطمئنی به این موضوع پی برده است.

Kuo در مورد قلم دیجتال می گوید که به احتمال بسیار زیاد این قلم به صورت جداگانه عرضه شود. در مورد این که چرا همراه ابپد نخواهد بود Kuo اضافه می کند که: در صورتی که این قلم به همراه ایپد باشد باعث بالا رفتن هزینه ها خواهد شد.

در مورد مشخصات قلم دیجیتال ایپد پرو یا ایپد ایر پلاسی که در آینده معرفی می شود این چنین ذکر شده است که این قلم شارژ خود را از طریق کابل لایتیگ دریافت می کند و این به دلیل این بوده است که هم قیمت محصول کاهش یابد و هم طراحی آن ساده تر شود.زیرا اگر از شارژر بیسیم استفاده می شد به شدت بر قیمت محصول تاثیر گذاشته می شد.

از مشخصات دیگر قلم دیجیتال اپل می توان به ژیروسکوپ و شتاب سنج اشاره کرد اما قابلیت تشخیص دستخط را باید در نسخه بعد منتظرش باشیم.به هر حال اپل ممکن است برای همین نسل اول قلم دیجیتال خود از قابلیت تشخیص دستخط استفاده کند.

باید صبر کرد و منتظر اخبار بعدی در مورد قلم دیجیتالی اپل بود. با آریامونز همراه باشبید.