امروز:8 اردیبهشت 1403

مشخصات وان پلاس تو (OnePlus two): رم 4 گیگ و اسنپدراگون 810

در سال 2014 میلادی OnePlus گوشی OnePlus one  خود را وارد بازار کرد. این گوشی که دارای کیفیت ساخت خوب و قیمت مناسبی بود با فروش خوبی همراه بود اما مشکل بزرگ ان دعوت نامه برای خرید محصول بود. سال 2015 می تواند سال نویی برای وان پلاس باشد و وان پلاس گوشی جدید خود را با نام OnePlus two وارد بازار کند.در مورد مشخصات OnePlus two شایعاتی به بیرون درز کرده است. با آریامونز همراه باشید.

GizChina در گزارش های قبلی خود،در مصاحبه با مدیر عامل شرکت وان پلاس این نکته را ذکر کرده بود که این شرکت قرار است صفحه نمایشی جدید با سایزی جدید را ارائه دهد. اما خبر های جدید از تغییر نکردن این صفحه نمایش حکایت می کند. OnePlus One با صفحه نمایش 5.5 اینچ معرفی شد و اینگونه که اخبار بر می آید OnePlus Two  هم با همین صفحه نمایش معرفی خواهد شد. البته در مورد رزولوشن این دستگاه می توان بهبودی را شاهد بود و ان تغییر به QHD می باشد که رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل در اختیار کاربر قرار می دهد.

اما خبر جدید نشان دهنده استفاده ی “وان پلاس تو” از پردازنده ی اسنپدراگون 810 می باشد که می تواند این گوشی را در صدر جدول بهترین گوشی های 2015 قرار دهد. به هر حال درباره رم ان نیز رم 4 گیگابایت ذکر شده است.OnePlus Two با باتری 3300 میلی آمپر ساعت عرضه خواهد شد.سیستم این گوشی مانند تمام پرچم داران کمپانی های دیگر اندروید 5 خواهد بود.

به هر حال چه این شایعات درست باشد و یا غلط می توان OnePlus Two را یکی از بهترین گوشی های 2015 حساب کرد.

اشتراک گذاری