امروز:9 اردیبهشت 1403

مشخصات LG G4 نشان دهنده ی دوربین 16 مگاپیکسلی جی 4

الجی در سال 2015 هم مانند سال گذشته انتظار می رود الجی G4 خود را معرفی کند.اینکه الجی در پرچم دار جدید خود مانند روال سال های گذشته G4 ینامد تا اندازه ای روشن است اما مشخصات ان تا به امروز درز نکرده است و به صورت شفاف بیان نشده است.یک سایت یونانی از دوربین LG G4 سخن گفته است.با آریامونز همراه باشید تا آخرین اخبار LG G4 را برای شما گزارش دهیم.

هنوز به صورت رسمی و حتی غیر رسمی درباره ی الجی جی 4 (LG G 4) مطالبی در سایت های خبری یافت نمی شود. اما یک سایت یونانی از دوربین 16 گیگ این گوشی خبر داده است. این گوشی که با اندروید 5 وارد بازار خواهد شد با این دوربین کیفیت عکس برداری خوبی را به کاربر هدیه می دهد.

LG G4 در سال 2015 این گوشی خود را با پردازنده ی اسنپدراگون 810 به روانه بازار خواهد کرد.هر چند این پردازنده تا اندازه ای با کار بسیار داغ می کند اما با توجه به G flex 3 که از این پردازنده بهره برده باید منتظر همین پردازنده در LG G4 بود.

گفته شده است که  LG G4  مانند G3 از صفحه QHD یا ۲۵۶۰ * ۱۴۴۰ پیکسل احتمالاً  ۵٫۳ اینچی بهره خواهد برد.در مورد رم هم باید حداقل انتظار 3 گیگ را داشته باشیم و حتی 4 گیگ هم برای اسنپدراگون 810 چیز عجیبی نیست و این پردازنده از ان پشتیبانی می کند.