امروز:6 اردیبهشت 1403

مهاجرت از ویندوز 8 به ویندوز 8.1

مهاجرت از ویندوز 8 به ویندوز 8.1 13

پیش نمایش ویندوز 8.1 که در کنفرانس BUILD 2013 سانفرانسیسکو به دست غول نرم افزاری دنیا یعنی مایکروسافت معرفی شد یکی از نرم افزارهای فراتز از انتظار ما بود.ویندوز 8.1

قبل از اینکه به شما بگوییم چگونه ویندوز8 را به نسخه پیش نمایش ویندوز8.1 ارتقا دهید لازم است که به شما متذکر شویم که شما باید حداقل 4 گیگابایت فضای خالی در یکی از درایوهای خود در ویندوز8 داشته باشید تا بتوانید عملیات ارتقاء را با موفقیت به پایان برسانید.

همچنین توجه داشته باشید که زمانی که مایکروسافت نسخه نهایی (RTM) ویندوز8.1 را در پایان امسال ارائه کرد، شما پس از ارتقاءنسخه پیش نمایش ویندوز8.1 به ویندوز 8.1 نهایی باید تمام برنامه های دسکتاپ و اپ های محیط مدرن را دوباره  نصب کنید. گرچه اطلاعات حساب شما و تنظیمات ویندوز در طول عمل ارتقا حفظ خواهد شد.

برای ارتقا نسخه نصب شده ویندوز8 روی سیستم تان به نسخه پیش نمایش ویندوز8.1 با ما همراه باشید و مراحل زیر را با دقت دنبال کنید.

1- به این صفحه بروید و بر روی دکمه Get the update کلیک کنید، تا آپدیت شروع به دانلود شود. پس از دانلود شدن فایل بر روی آن دابل کلیک کنید تا آپدیت شروع به نصب شدن کند و زمانی که از شما خواسته شد کامپیوتر خود را مجدداً راه اندازی کنید تا بروز رسانی تکمیل شود.

ویندوز 8.1

ویندوز 8.1

ویندوز 8.1

ویندوز 8.1

ویندوز 8.1

ویندوز 8.1

2- زمانی که شما از نو کامپیوترتان را راه اندازی کردید شما پیامی مانند آنچه در تصویر زیر است مشاهده خواهید کرد.

در اینجا بر روی دکمه  Go to the Store کلیک کنید تا فروشگاه اپ های ویندوز باز شود.

ویندوز 8.1

3- در اینجا بر روی دکمه Download کلیک کنید تا آپدیت ویندوز8.1 شروع به دانلود شدن کند. زمانی که دانلود تمام شد برنامه شروع به چک کردن سازگاری رایانه شما با این سیستم عامل خواهد کرد و اگر مشکلی وجود نداشته باشد از شما خواسته می شود تا کامپیوتر را مجدداً راه اندازی کنید.

ویندوز 8.1

ویندوز 8.1

Upgrade-Windows-8-to-Windows-8.1-Preview-Step12_thumb

ویندوز 8.1

4- پس از راه اندازی مجدد سیستم شما با صفحه Betta fish  مواجه خواهید شد. در این مدت ممکن است سیستم شما چندین بار restart شود.

ویندوز 8.1

5- هنگامی که به صفحه مجوز توافقنامه رسیدید برای ادامه بر روی دکمه I Accept کلیک کنید.

6- در اینجا شما گزینه هایی برای تنظیمات شخصی سازی خواهید را در اختیار خواهید داشت و همچنین در این قسمت برای راه اندازی حساب خود و ورود به skyDrive باید اقدام کنید.

7- و اکنون شما قادر خواهید بود از ویندوز 8.1 استفاده کنید، به همین سادگی!!

 

 

هم اکنون شما می توانید آموزش های زیر را در آریامونز دنبال کنید

چگونه نسخه پیش نمایش ویندوز ۸٫۱ را به نسخه نهایی آپدیت کنیم؟

آموزش دانلود نسخه نهایی ویندوز ۸٫۱

 

سخت بر این اعتقادم که امپراطوری بعدی جهان را گوگل بنا خواهد نهاد و من علاقه‌مندم تاریخ شکل گرفتن این امپراطوری را مکتوب کنم.