امروز:14 اردیبهشت 1403

مشخصات Hima Ace plus :این فبلت با سنس 7 و رم 3 وارد بازار می شود.

همانطور که می دانید اچ تی سی در اینده قرار است پرچمدار خود یعنی اچ تی سی هیما (HTC Hima) را معرفی کند. اما یک سایت پرتغالی خبر از معرفی Hima Ace plus را داد. این سایت در خبر خود زمان تقریبی را در تابستان و یا پاییز سال 2015 دانست.با آریامونز همراه باشید تا شما را با این پرچمدار فبلتی اچ تی سی اشنا کنیم.

Hima Ace plus از نمایشگر بدون قاب( در چپ و راست) و 5.5 اینچ استفاده می کتد که دارای رزلوشن۲۵۶۰×۱۴۴۰ است. Hima Ace plus دارای باند های  BoomSound اچ تی سی خواهد بود که مانند گذشته در بالا و پایین دستگاه قرار خواهد گرفت. Hima Ace plus دارای پردازنده ی 2.3 گیگاهرتزی خواهد بود و پردازنده ی این فبلت اسنپدراگون 810 خواهد بود.رم مورد استفاده در این دستگاه 3 می باشد و حافظه ی داخلی این دستگاه 32 و به همراه پشتیبانی از حافظه جانبی خواهد بود.

دوربین های Hima Ace plus بسیار قوی بوده و دارای دوربین اصلی 20 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 4 مگاپیکسل خواهد بود.

این دستگاه که فبلت جدید اچ تی سی است با سنس 7 به احتمال زیاد در نمایشگاه MWC 2015  بارسلون برگزار خواهد شد.اما باید احتمال معرفی نشدن ان را داد مانند HTC one max  که سال گذشته بنا به اخبار قرار بود معرفی شود اما خبری از وجود چنین تبلتی نبود و یا کمپانی اچ تی سی نظر خود را درباره عرضه ی ان تغییر داده بوده است. به هر حال تا MWC 2015 صبر کنید تا  Hima Ace plus را بخ احتمال زیاد ببینید.