امروز:10 اردیبهشت 1403

اضافه کردن my computer به صفحه شروع ویندوز8

اضافه کردن my computer به صفحه شروع ویندوز8 5

my computer یا آیکون کامپیوتر برای باز کردن ویندوز اکسپلورر (windows explorer)  در ویندوز استفاده می شود.

my computer

 

ویندوز اکسپلورر همان جایی است که هارد دیسک ها متصل و دستگاه های ذخیره سازی قابل حمل و همچنین فضای آزاد موجود در هر هارد دیسک را نشان می دهد.

آیکون my computer به همراه آیکون recycle bin دو آیکونی هستند که دسکتاپ بدون آن ها ناقص به نظر می رسد.

گرچه بیشتر کاربران ترجیح می دهند برای راه اندازی windows explorer از کلید ترکیبی “win +E” استفاده کنند. اکثر کاربران ویندوز اکسپلورر را با دابل کلیک بر روی آیکون کامپیوتر روی صفحه دسکتاپ  اجرا می کنند.

در ویندوز7 و همچنین ویندوز8 به طور پیش فرض آیکون کامپیوتر روی صفحه دسکتاپ قرار ندارد.

اکنون مایکروسافت منوی استارت قدیمی خود را با صفحه استارت مدن جایگزین کرده است، صفحه شروع اولین چیزی است که شما هنگام وارد شدن به ویندوز8 مشاهده خواهید کرد. صفحه شروع ویندوز8  برای جستجوی اپ های نصب شده، فایل ها و تنظیمات و مشاهده اطالاعات مختلف روی کاشی های زنده به کار می رود. و ما در اینجا می خواهیم به شما آموزش دهیم چگونه کاشی my computer  را هم به این صفحه اضافه کنید.

my computer

کاربران ویندوز8 ممکن است بخواهند که آیکون کامپیوتر را به صفحه شروع سنجاق کنند تا بتوانند فورا به ویندوز اکسپلورر دست پیدا کنند. با اینکه امکان دسترسی به ویندوز اکسپلورر با فشردن دکمه ترکیبی Win + E از صفحه شروع ویندوز8 وجود دارد ولی اغلب کاربران ترجیح می دهند این کار را با موس انجام دهند و ممکن است دوست داسته باشند که مای کامپیوتر را به صفحه استارت سنجاق کنند.

مراحل زیر را برای pin کردن مای کامپیوتر به صفحه استارت به طور کامل دنبال کنید.

1- ویندوز اکسپلورر را با کلیدهای Win +E یا با کلیک بر روی دکمه File Explorer روی نوار تسکبار و یا با باز کردن یک پوشه دخواه باز کنید.

my computer

2- در قسمت چپ پنجره باز شده، بر روی آیکون کامپیوتر راست کلیک کنند و سپس بر روی گزینه pin to start کلیک کنید تا کاشی computer به صفحه شروع اضافه  شود.

my computer

اشتراک گذاری

سخت بر این اعتقادم که امپراطوری بعدی جهان را گوگل بنا خواهد نهاد و من علاقه‌مندم تاریخ شکل گرفتن این امپراطوری را مکتوب کنم.