امروز:18 اردیبهشت 1403

گوشی الجی AKA (آوکو): گوشی با احساسات

الجی از گوشی ای پرده برداشت که دارای قاب های مختلف است و هر قاب دارای استایل و شخصیتی است و شکل خاصی به گوشی می دهد.شما با این گوشی با تغییر قاب می توانید چشم های گوشی و شخصیت ان را عوض کنید. این گوشی الجی AKA نام دارد.البته باید ذکر کنیم که این گوشی فقط در کره جنوبی عرضه می شود.در این مقاله به بررسی این گوشی می پردازیم. با آریامونز همراه باشید.

مشخصات داخلی الجی AKA

گوشی‌های سری آوکو، در قسمت جلویی دارای پوششی هستند که بیش از سه چهارم پنل جلویی را پوشانده است. کاربران می‌توانند براحتی قاب گوشی را تغییر داده و در نتیجه شخصیت گوشی خود را تغییر دهند. گوشی‌های سری آوکو، از پردازنده‌ی چهار هسته‌ای با فرکانس ۱.۲ گیگاهرتز، صفحه‌ی نمایش ۵ اینچی با رزولوشن اچ‌دی، دوربین ۸ مگاپیکسل در پشت و ۲.۱ مگاپیکسلی در جلو، ۱.۵ گیگابایت حافظه‌‌ی رم و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی با قابلیت افزایش از طریق میکرو SD تا ۱۲۸ گیگابایت بهره می‌برند.

چگونگی احساسات الجی AKA

در اصل برای این دستگاه انیمیشن هایی شبیه دو چشم در نظر گرفته شده که با قرار گرفتن یک قاب بر روی قسمت جلویی ظاهر می شوند و احساسات و رفتارهای مختلفی را در شرایط گوناگون (مانند کم بودن شارژ، ضربه خوردن و…) به کاربر انتقال می دهند.

تصاویر الجی AKA

LG-AKA-hands-on (1)LG-AKA-hands-on (2)LG-AKA-hands-on (3)LG-AKA-hands-on (5)LG-AKA-hands-on (7)LG-AKA-hands-on (8)LG-AKA-hands-on (9)LG-AKA-hands-on (10)LG-AKA-hands-on (11)LG-AKA-hands-on (12)LG-AKA-hands-on (13)LG-AKA-hands-on (14)LG-AKA-hands-on (15)LG-AKA-hands-on (17)LG-AKA-hands-on (18)LG-AKA-hands-on (19)LG-AKA-hands-on (20)LG-AKA-hands-on (21)LG-AKA-hands-on