امروز:10 فروردین 1403

اپدیت جدید سونی برای اکسپریا T3 (اندروید 4.4.4)

شرکت سونی برای گوشی اکسپریا تی 3 اپدیت اندروید کیت کت را با تغییراتی کم در روسیه و هندوستان ارائه داده است. همانطور که می دانید در سال 2015 میلادی اکثر شرکت ها در فکر ارائه ی اندروید 5 برای دیوایس های خود می باشند و این اپدیت کمی تعجب بر انگیز است.با اریامونز همراه باشید.

Xperia-T3-purple_1-640x359

کمپانی سونی آپدیت جدیدی برای موبایل اکسپریا T3 منتشر کرده است تا طی آن نرم افزار این محصول به اندروید ۴٫۴٫۴ به روز شود. گفتنیست که اکسپریا T3 در تابستان اخیر با اندروید ۴٫۴٫۲ وارد بازار شده بود. همان گونه که از شماره ورژن هم پیداست این آپدیت چندان بزرگ نبوده و تغییرات زیادی را باعث نخواهد شد، هر چند اضافه شدن امکان Bluetooth Unlock و بهبود ثبات سیستم هم مواردی مفید و کاربردی به شمار می آیند.

گفته شده است که در این آپدیت مواردی چون PS4 Remote Play که همراه با سری محصولات Z3 معرفی شده و در آپدیت اندروید ۴٫۴٫۴ دیوایس های سری Z2 نیز گنجانده شده بودند وجود ندارد. به نظر می آید که ژاپنی ها برخی امکانات را فقط برای دیوایس های رده بالای خود عرضه کرده اند که البته چندان هم دور از انتظار نیست. در حال حاضر آپدیت فوق در کشورهای هندوستان و روسیه در حال انتشار است و احتمالاً به زودی در دیگر کشور ها نیز در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. این آپدیت با شماره ساخت ۱۸٫۱٫A.2.25 برای هر دو مدل ۳G و LTE منتشر شده است.