امروز:10 فروردین 1403

شکایت بازی ساز Monument Valley از دانلود غیر قانونی این بازی:فقط 5 درصد قانونی

بازی Monument Valley یکی از بهترین بازی های اندروید و آی او اس می باشد. این بازی که دارای گرافیکی بی نظیر و تفکری زیبا است به میزان 3.99 دلار در پلی استور گوگل و ایتیونز اپل به فروش می رسد. اما آمار نشان می دهد که کاربران اندروید فقط 5 درصد بابت این بازی پول داده اند و از آن به صورت قانونی استفاده کرده اند. اما اپل داران وضعیت خیلی بهتری نسبت به اندروید داران دارند و حدود 40 درصد کاربران Monument Valley ان را به صورت قانونی نصب کرده اند. به هر حال باز هم این آمار بدی است زیرا که با این همه سخت گیری های اپل باز هم 60 درصد کاربران با جیلبریک یا روش های دیگر این بازی را نصب کرده اند. با آریامونز همراه باشید.

Monument-Valley

به گفته یکی از برنامه نویسان Monument Valley دانلود غیر قانونی ضرر بسیار بزرگی به سازندگان بازی زده است و گفته است اگر 100 هزار نفر این بازی را دانلود کنند به جای 400 هزار دلار فقط 20 هزار دلار به سازندگان می رسد که قسمتی از ان هم برای گوگل پلی است.

اوستو سازنده ی Monument Valley اضافه کرد ما همچنین با بی لطفی مردم نیز همراه شدیم. زمانی که برای گرفتن مرحله های اضافی کاربر مجبور است که پول را پرداخت کند. این جا بود که با امتیاز های منفی کاربران ما را بدرقه کردند.

اوستو در توئیتر هم  در اخر اضافه کرد که “این ها همه برای اطلاع رسانی است.”

البته باید بدانید که این ها گلایه هایی است که اوستو کرده است صرفا جهت اطلاع رسانی انجام داده است و شاید گوگل و اپل در پی کاهش این مشکلات برای برنامه سازان برایند.