امروز:5 اردیبهشت 1403

جدیدترین تصویر اسپارتان (مرورگر جدید مایکروسافت، spartan)

مایکروسافت بر روی سیستم عامل خود مرورگر جدید اسپارتان را قرار خواهد داد. این در پی ان است که مایکروسافت متوجه شده است که اینترنت اکسپلورر دارای ساختار ضعیفی است و باید از پایه یک مرورگر جدید برای رقابت با کروم و موزبلا بسازد. در مقالات گذشته توضیحاتی را درباره ی اسپاتان برای شما اوردیم.همچنین چندین عکس از این مرورگر که نه چندان شفاف بودند را قرار دادیم.در این پست تصاویری شفاف تر و واضح از رابطه کاربری اسپارتان قرار خواهیم داد. با اریامونز همراه باشید.
وبسایت چینی  سی ان بتا تصویر اسپارتان را در سایت خود فاش کرده است. در این تصویر به وضوح سادگی این مرورگر قابل دیدن است و همچنین کورتانا (دستیار صوتی مایکروسافت) نیز در نوار ابزار قابل رویت است.این مرورگر به احتمال بسیار زیاد در اوایل بهمن ماه توسط مایکروسافت معرفی خواهد شد.
cortanaspartan.0
البته بحث این اسکرین شات های به این جا ختم نمی شود و دقیقا می توان از این اسکرین شات های تم هایی که مایکروسافت قرار است در نسخه نهایی بر روی ویندوز 10 پیاده کند نیز به چشم می خورد. انچه معلوم این است که مایکروسافت در تلاش است دستگاه های مختلف را به هم نزدیک کند از ایکس باکس گرفته تا موبایل ها و تبلت های ویندوز فونی و باید انتظار تم هایی در یک حد و یک شکل را از مایکروسافت داشت.

 windows10themefull.0

 

مایکروسافت نسخه بتای ویندوز 10 را بر روی اینترنت قرار داده است و شما هم می توانید با استفاده از این اموزش ویندوز 10 بتا را بر روی کامپیوتر خود نصب کنید.

باید منتظر بود و دید مایکروسافت برای معرفی این مرورگر و نسخه نهایی ویندوز 10 چه در سر دارد.

با آریامونز همراه باشید.