امروز:1 اردیبهشت 1403

68 درصد از اپل داران از ios 8 استفاده می کنند

چندی قبل در معرفی گوشی جدید ایفون رسما ios 8 معرفی شد و اینک زمان ان رسیده است که اپل از ios 8 خود ارزیابی داشته باشد.طبق گزارش Appleinformer فقط 68 درصد از دستگاه ها از ios 8 استفاده می کنند.با اریامونز همراه باشید.

به گزارش وبسایت Appleinformer به نقل از اطلاعات رسمی منتشر شده توسط کمپانی اپل، سیستم عامل iOS 8 در حال حاضر بر روی ۶۸ درصد از دیوایس های رجیستر شده در iTunes App Store به کار گرفته شده که تقریباً معادل درصد نفوذ کلی iOS 8 به شمار می رود. بر اساس گزارشی که در ۲۲ دسامبر ۲۰۱۴ منتشر شده بود این میزان در حدود ۱۶ روز از ۶۴ به ۶۸ درصد رسیده است. در ۱۲ نوامبر ۲۰۱۴ یعنی ۴۰ روز قبل از آن iOS 8 بر روی ۵۶ درصد از دیوایس های اپل نصب شده بود. این رقم در ۲۹ اکتبر ۵۲ و در ۵ اکتبر ۴۶ درصد گزارش شده است.

با توجه به آمار جدید ۲۹ درصد از دیوایس های دارای سیستم عامل iOS همچنان از نسخه ۷ استفاده می کنند و نسخه های قدیمی تر فقط ۴ درصد بازار را در اختیار دارند. البته ارقام فوق جمعاً معادل ۱۰۱ درصد هستند که احتمالاً به دلیل رند به بالا کردن درصد هر بخش بوده است. استفاده حدود دو سوم از کاربران آیفون و آیپد از iOS 8 همچنین از طرف دو گروه کارشناس بازار Mixpanel و Fisku هم گزارش شده که ارقام ۶۹٫۱ و ۶۴٫۹ را اعلام کرده اند.

اشتراک گذاری