امروز:10 اردیبهشت 1403

xperia Z4 در دونسخه ی QHD و FHD روانه ی بازار می شود

این روز ها نمایشگاه CES بسیار داغ است.تحلیلگران پیش بینی می کردند که سونی پرچم دار بعدی خود را یعنی Xperia Z4 را در این نمایشگاه معرفی کند اما سونی فقط به وعده اپدیت نرم افزار Xperia z3 در ماه آتی میلادی بسنده کرد. اما در این میان یک وبسایت تایوانی از عرضه ی دو نسخه از xperia z4 خبر داده است با اریامونز همراه باشید.

وبسایت تایوانی ای پرایس از عرضه ی دو مدل Xperia z4 خبر داده است.به گزارش این منبع خبری به نقل از منابع مطلع، موبایل Xperia Z4 در دو مدل با صفحه های فول اچ دی و QHD وارد بازار خواهد شد. مدل با رزولوشن بالاتر با تعداد تولید کمتر احتمالاً برای بازار امریکا عرضه می شود و مدل با صفحه فول اچ دی عرضه عمومی در کشور های مختلف خواهد داشت.

گفته شده است که سونی در کنار حذف درپوش پورت USB امکانات مقاومت در برابر آب Z4 را نیز نسبت به محصولات پیشین این گروه تقویت خواهد کرد. دوربین جلو هم از مواردیست که انتظار می رود شاهد بهبود آن باشیم، هر چند هنوز توضیح دقیقی در مورد نوع سنسور و لنز مورد استفاده در آن منتشر نشده است.

مشخصات Xperia z4

در ماه دسامبر تصویری منسوب به Z4 منتشر شد که دیوایسی با قاب فلزی براق و دارای دکمه دوربین در سمت راست را نشان می داد. پردازنده Snapdragon 810، چهار گیگا بایت رم، پشتیبانی از Cat. 6 LTE و صفحه ۵٫۲ اینچی از دیگر مشخصات ذکر شده برای این موبایل هستند. هنوز مشخص نیست  که سونی چه زمانی Z4 رسماً معرفی خواهد شد.